system zarządzania jakością ISO

Czy COVID-19 zainfekował europejskie zwyczaje zakupowe?

Postanowiliśmy to sprawdzić wraz z innymi spółkami Grupy EVO* i marką Visa. Chcieliśmy się dowiedzieć, w jaki sposób COVID-19 wpłynął na nawyki zakupowe oraz zachowania płatnicze mieszkańców Europy. Realizacją międzynarodowego badania na grupie ponad 3500 respondentów zajęła się agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.

Jak wyglądają zwyczaje zakupowe Europejczyków po pandemii?

Doświadczenia towarzyszące pandemii COVID-19 spowodowały, że Europejczycy są bardziej skłonni płacić za zakupy bezgotówkowo, co potwierdza aż 80 proc. uczestników badania. Z uzyskanych danych wynika również, że mieszkańcy Europy nie mogą się doczekać zniesienia obostrzeń, aby móc więcej podróżować i swobodnie spotykać się ze znajomymi w większym gronie.

* eService (Polska, Słowacja, Węgry), BOIPA (Irlandia), REVO i MMB Platební Služby (Czechy), EVO (Niemcy i Wielka Brytania)

Europejczycy bardziej skłonni płacić elektronicznie, niecierpliwie czekają na koniec pandemii

Doświadczenia towarzyszące pandemii COVID-19 spowodowały, że Europejczycy są bardziej skłonni płacić za zakupy elektronicznie. Potwierdza to już niemal 80 proc. uczestników badania „Jak COVID-19 zmienił zwyczaje zakupowe i płatnicze Europejczyków?”, przeprowadzonego na zlecenie spółek Grupy EVO w 7 krajach, w których działają, w tym w Polsce. Partnerem badania m.in. w Polsce była Visa, a jego realizację powierzono agencji badawczej ARC Rynek i Opinia.

Pozostałe badania

Poznaj eService

koronawirus-1

Koronawirus- zalecenia

produkty-i-uslugi-1

Oferta

dla-akceptantinfo-1

Informacje dla akceptanta