![Kobieta płaci kartą online](https://fs.hubspotusercontent00.net/hubfs/8443659/06_Strefa_Klienta_B.jpg)
Certyfikat SGS ISO 18295-1:2017
Certyfikat potwierdza zgodność systemu zarządzania telecentrum eService z normą ISO 18295-1:2017 Customer Contact Centres. Jest potwierdzeniem wysokiej jakości usług i wsparcia klientów w zakresie dokonywania płatności elektronicznych na rynku europejskim.
Do pomyślnego ukończenia audytu i uzyskania certyfikatu niezbędne jest otrzymanie pozytywnych ocen wielu obszarów funkcjonowania telefonicznej obsługi klienta, m.in.: strategii zarządzania i polityki zarządczej, pracy konsultantów, infrastruktury, procesów, zadowolenia klientów oraz odpowiedzialności społecznej.
![ISO 18295-1:2017 Customer Contact Centres](https://fs.hubspotusercontent00.net/hubfs/8443659/Imported%20images/csm_ISO18295_1_2017_2019PL_be0928bf46.gif)
Customer Contact Centres
ISO 18295-1:2017 zastępuje certyfikację EN 15838:2009, którą eService posiadał od 25.09.2014 r.