Czym dla firmy jest ESG
W eService prowadzimy odpowiedzialny biznes uwzględniający potrzeby klientów, pracowników i społeczeństwa, a także dbamy o środowisko naturalne oraz ochronę klimatu. Zdajemy sobie sprawę, że tylko poprzez wspólne działanie możemy chronić naszą planetę, dlatego przykładamy szczególną wagę do realizacji celów zrównoważonego rozwoju przyjętych przez państwa członkowskie Organizacji Narodów Zjednoczonych w rezolucji Agenda 2030.
Więcej na temat celów zrównoważonego rozwoju znajdziesz tutaj.
Nasze działania
W ramach podejmowanych działań realizujemy wszystkie cele Agendy 2030, jednak większość podejmowanych działań dotyczy głównie 7 wybranych celów. Do ich realizacji przykładamy największą wagę i są to:
Społeczna odpowiedzialność
Niezwykle istotne dla nas są działania, dzięki którym możemy wywierać pozytywny wpływ na społeczeństwo, dlatego aktywnie angażujemy się w akcje wspierające przedsiębiorców i pracowników.
Program Polska Bezgotówkowa
Wspieramy przedsiębiorców, którzy do tej pory w swoich placówkach nie zapewniali możliwości przyjmowania płatności bezgotówkowych. Jednym z takich działań jest możliwość korzystania z terminala płatniczego w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.
Płacę i Pomagam
Płacę i Pomagam to inicjatywa adresowana do przedsiębiorców, którzy przy okazji transakcji płatniczych realizowanych za pomocą terminala POS chcieliby zaoferować swoim klientom możliwość przekazania datku na cele charytatywne.
Dzięki temu rozwiązaniu pomoc trafia od razu do tych, którzy najbardziej jej potrzebują.
Wolontariat pracowniczy
Wiemy, że razem możemy więcej dlatego wspólnie działamy w ramach wolontariatu pracowniczego. Co roku bierzemy czynny udział w wydarzeniach sportowych, którym przyświeca szczytny cel. Cieszymy się, że nasze aktywności mogą czynić dobro ;).
Organizujemy też wiele aktywności w biurze, podczas których dzielimy się wiedzą, a także spotykamy się z ekspertami z wielu dziedzin. Dbamy też o to co w życiu najważniejsze, czyli zdrowie nasze oraz naszych bliskich.
OCHRONA ŚRODOWISKA
W trosce o naszą planetę
Jesteśmy świadomi zagrożeń dla środowiska, w którym żyjemy, dlatego podejmujemy szereg inicjatyw w trosce o naszą planetę.
Wierzymy, że małymi krokami możemy wiele osiągnąć, więc segregujemy odpady, staramy się minimalizować zużycie papieru oraz odpowiedzialnie utylizujemy odpady elektroniczne.
Proste i wygodne eFaktury
Zachęcamy naszych klientów do korzystania z e-faktury, która ma wiele zalet nie tylko dla klientów, ale także dla środowiska. To bardzo wygodne rozwiązanie umożliwiające pobranie faktury w dogodnej chwili, bez konieczności odbierania korespondencji papierowej, czyli bez chodzenia na pocztę i bez kontaktu z listonoszem.
Przejście na e-fakturę jest niezwykle proste!
Inicjatywa Ekozwrot
Incjatywa Ekozwrot to szansa na przywrócenie do użytku niewykorzystywanego terminala płatniczego PAX.
Cieszymy się, że wspólnie z naszymi klientami dokładamy cegiełkę do ochrony środowiska i zasobów naturalnych naszej planety. Przekazany terminal zostaje poddany profesjonalnemu przeglądowi i odświeżeniu, by móc ponownie służyć do bezpiecznego i wygodnego przyjmowania płatności u innego przedsiębiorcy.
ŁAD KORPORACYJNY
Prezes eService - najbardziej wpływową kobieta branży płatniczej
Kapituła rankingu organizowanego przez Cashless.pl – jednego z największych portali branży fintech – drugi rok z rzędu zdecydowała, że to Joanna Seklecka, prezes eService, jest najbardziej wpływową kobietą polskiej branży płatniczej. Laureatki wybrane zostały przez przedstawicieli rynku płatności oraz zwyciężczynie poprzednich edycji konkursu.
W styczniu 2020 r. Joanna Seklecka została przewodniczącą Komitetu Agentów Rozliczeniowych, który pełni funkcję konsultacyjno-doradczą przy Związku Banków Polskich.
Zasady Ładu Korporacyjnego przyjęte przez eService
Informacja o wdrożeniu Zasad Ładu Korporacyjnego w Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych
eService Sp. z o.o.
eService wdrożył i stosuje „Zasady ładu korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych" wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego stanowiące załącznik do uchwały nr 218/2014 z dnia 22 lipca 2014 r („Zasady”), poprzez ich zaimplementowanie w przyjętym przez Zgromadzenie Wspólników dokumencie ZASADY ŁADU KORPORACYJNEGO ESERVICE oraz odpowiednich aktach normatywnych i regulacjach wewnętrznych.
Przy wdrażaniu Zasad zastosowano następujące wyłączenie: