zarząd firmy eService w trakcie rozmowy

Zarząd i struktura spółki

Joanna Seklecka prezes zarządu eService

"Być najlepszym procesorem płatności na świecie – to cel tak ambitny, że mógłby wydawać się jedynie hasłem reklamowym. Jednakże patrząc na nasze dokonania, jestem przekonana, że to cel leżący w naszym zasięgu - podobnie jak te, które już osiągnęliśmy. Potwierdzają to fakty, które mówią same za siebie.

Jesteśmy największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowo-Wschodniej. Z najwyższą jakością i bezpieczeństwem obsługujemy transakcje płatnicze o wartości setek miliardów złotych rocznie. Nasze usługi akceptacji transakcji płatniczych są dostępne w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych, na wszystkich rynkach Unii Europejskiej oraz poza jej granicami. Mamy ofertę usług płatniczych oraz rozwiązań e-commerce i m-commerce, dopasowanych do potrzeb każdego przedsiębiorcy – sprzedawców, czy usługodawców, niezależnie od wielkości biznesu i branży, w której działają. Połączenie tradycji i innowacyjności oraz odpowiedzialności i zaufania, którym darzą nas od lat setki tysięcy klientów sprawia, że jesteśmy największym i najchętniej wybieranym dostawcą elektronicznych usług płatniczych w regionie, a także cenionym pracodawcą branży IT.

Jestem dumna z zespołu ludzi tworzących naszą organizację, z naszych wartości oraz dokonań na rynku płatniczym. Cieszę się, że jako doświadczony i różnorodny zespół specjalistów możemy tworzyć i rozwijać innowacyjne usługi dla naszych obecnych i przyszłych partnerów biznesowych, budując wspólnie z nimi społeczeństwo cyfrowe na miarę XXI wieku."

Joanna Seklecka

Prezes Zarządu eService

Joanna Seklecka jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów doktoranckich na kierunku zarządzania. Ukończyła też elitarny Stanford Executive Program, prowadzony przez Stanford University Graduate School of Buisness dla najwyższej kadry zarządzającej. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w branżach: gier komputerowych, doradztwa i audytu. Karierę w eService rozpoczynała w 2004 roku, od stanowiska Dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości, a następnie Dyrektora Zarządzającego częścią biznesowo-operacyjną. Po siedmiu latach, w 2011 r., została Wiceprezesem Zarządu eService S.A., należącej do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Na tym stanowisku odpowiadała za biznesowe i finansowe aspekty funkcjonowania firmy, a w 2014 r., koordynowała proces przekształcenia Spółki, połączony z wejściem w skład notowanej na NASDAQ, międzynarodowej grupy EVO Payments, w której objęła stanowisko General Manager’a na Polskę. W październiku 2017 r. została powołana na stanowisko Prezesa Zarządu eService Sp. z o.o., na którym odpowiada w ramach grupy za cały obszar CEE (Central, Eastern Europe). 

eService pod kierownictwem Prezes Sekleckiej przeżywa jeden z najbardziej dynamicznych okresów swojego rozwoju. Firma co roku notuje znaczne wzrost liczby obsługiwanych terminali płatniczych, których liczba osiągnęła już 392 tysiące, w tym 254 tys., w Polsce i 130 tys. w 10 krajach Europy. W efekcie - blisko co druga realizowana w Polsce transakcja kartą jest rozliczana przez eService. Sprawia to, że firma zajmuje pozycję lidera polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i jest największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowo-Wschodniej. 

Joanna Seklecka jest znaną postacią branży bezgotówkowej, wielokrotnie honorowaną nagrodami i wyróżnieniami, wśród których wymienić można tytuł Ekspertki Fintech roku 2017 czy nagrodę eDukat przyznaną podczas VI Cashless Congres, dla Osobowości Roku Świata Bezgotówkowego 2018. Oprócz pracy zawodowej jest zaangażowana w działalność społeczną oraz wspieranie rozwoju rynku i całej branży. W styczniu 2020 r., jednogłośnie została wybrana przewodniczącą Komitetu Agentów Rozliczeniowych, który jest forum konsultacyjno-doradczym Związku Banków Polskich i skupia reprezentantów największych polskich agentów rozliczeniowych.  

Joanna Seklecka dużą wagę przywiązuje do zachowywania zasad work-life balance. Sama lubi spędzać wolny czas z najbliższymi, najchętniej na nartach – zarówno tych tradycyjnych, jak i wodnych.

Rada nadzorcza

Darren Wilson

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Michael Reidenbach

Członek Rady Nadzorczej

Tom Panther

Członek Rady Nadzorczej

Szymon Wałach

Członek Rady Nadzorczej

Paweł Placzke

Członek Rady Nadzorczej

Rafał Roszkowski

Członek Rady Nadzorczej

Piotr Nowosielski

Członek Rady Nadzorczej

Schemat Organizacyjny Spółki

Struktura Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.  składa się z wyspecjalizowanych komórek, stanowiących merytoryczne wsparcie dla Zarządu Spółki. To tu tworzą się plany i strategie dotyczące wszystkich aspektów działalności Spółki.

Departament Sprzedaży i Relacji

Departament Sprzedaży i Relacji z Klientami

Departament Sprzedaży i Relacji z Klientami jest odpowiedzialny za bieżącą współpracę z Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów poprzez oferowanie rozwiązań eService przedsiębiorcom obecnym na rynku.Do kompetencji tego Departamentu należy również zarządzanie projektami sprzedażowymi i z zakresu wsparcia sprzedaży.

ddc-nowe-zasady

Departament Finansów

Departament Finansów odpowiedzialny jest za zapewnienie płynności finansowej, sporządzanie i kontrolę wykonania budżetu, a także realizację sprawozdawczości statutowej i podatkowej. Do kompetencji Departamentu należy również dokonywanie rozliczeń finansowych z Akceptantami i Organizacjami Płatniczymi na rynku krajowym oraz obsługa międzynarodowych linii biznesowych.

departament it

Departament IT w Europie

Departament Technologii i Nowych Wdrożeń odpowiedzialny jest za wdrażanie nowoczesnych technologii informacyjno-telekomunikacyjnych. Do kompetencji Departamentu należy nadzorowanie prawidłowej pracy infrastruktury technologicznej oraz zapewnienie bezpieczeństwa danych i systemów.

platforma-sprzedazy-1

Departament Operacji

Departament Operacji odpowiedzialny jest kompleksową obsługę Klienta w zakresie wsparcia, doradztwa, rozpatrywania reklamacji oraz bieżących zapytań. W zakresie zadań Departamentu leży również zarządzanie siecią serwisantów.

Poza wspomnianymi czterema pionami, do Struktury Spółki należą komórki bezpośrednio podlegające pod Zarząd organizacji, takie jak: Biuro Zarządzania Projektami, Biuro Strategii i Rozwoju Produktów, Biuro Komunikacji, Zespół Obsługi Prawnej, Zespół ds. Zasobów Ludzkich, Zespół Zarządzania Ryzykiem i Bezpieczeństwem, Zespół ds. Regulacji Organizacji Płatniczych,  Specjalista ds. BHP oraz Kontroler Wewnętrzny.

Poznaj eService

strefa-klienta-4

Strefa klienta

Oferta

Oferta

uslugi na terminalach

Usługi na terminalach