03_Kariera

Obowiązki przedsiębiorców w zakresie przyjmowania płatności bezgotówkowych

Ustawa Polski Ład nałożyła na przedsiębiorców dwa nowe obowiązki dotyczące przyjmowania płatności bezgotówkowych:

Obraz1

wszedł w życie obowiązek przyjmowania płatności elektronicznych. Dotyczy on wszystkich przedsiębiorców objętych obowiązkiem rejestrowania sprzedaży za pomocą kas fiskalnych.

Będąc klientem eService realizują Państwo ten wymóg przynajmniej w jednym z miejsc, w których prowadzicie działalność handlową lub usługową. Ustawa Polski Ład nakłada jednak obowiązek przyjmowania płatności elektronicznych w każdym miejscu, w którym stale prowadzona jest działalność gospodarcza. Jeśli więc w którymś z takich miejsc nie mają Państwo jeszcze terminala lub dopiero rozpoczynają Państwo działalność - prosimy o jak najszybszy kontakt. Wspólnie sprawdzimy, czy spełniają Państwo wymagania nowych przepisów, a jeśli tak nie jest, ustalimy, co będzie potrzebne do ich spełnienia.

Od1lipca2022

wejdzie w życie obowiązek integracji niektórych urządzeń fiskalnych z terminalem płatniczym.

Obowiązek ten dotyczyć będzie jedynie części przedsiębiorców. Obejmie jednak wszystkich przedsiębiorców korzystających z tak zwanych kas fiskalnych online. Zgodnie z nowymi regulacjami integracja tego typu kas fiskalnych oraz terminali płatniczych musi zostać przeprowadzona przed 1 lipca 2022 r.

Aby wyeliminować przypadki błędnej interpretacji przepisów i tam, gdzie to niezbędne, zapewnić możliwość sprawnego przeprowadzenia integracji, stworzyliśmy ankietę, która pomoże sprawdzić, czy wspomniany obowiązek dotyczy również Państwa przedsiębiorstwa. Ankieta znajduje się pod adresem https://integracja.eservice.pl/. Zapraszamy do skorzystania z niej i upewnienia się, że Państwa firma będzie gotowa do działania w nowym porządku prawnym.

 

W przypadku innych kwestii oraz dodatkowych pytań - jesteśmy stale do Państwa dyspozycji:

Poznaj eService

strefa-klienta

Strefa klienta

produkty-i-uslugi-1

Oferta

bezpieczenstwo-i-jakosc-uslug-3

Bezpieczeństwo i jakość usług