pracowanicy rozmawiający o artykułach na temat eService

eService w mediach

Polska_marka_RzP

28.05.2021 - eService wśród najcenniejszych polskich marek w rankingu Rzeczpospolitej

Wg najnowszego rankingu Rzeczpospolitej, eService jest siódmą, najcenniejszą polską marką sektora ICT i najbardziej wartościową marką wśród agentów rozliczeniowych.  

GF_nowe_logo-scaled_m

23.04.2021 - Pandemia a nowe nawyki klientów – Jak omnichannel rozwija się w obliczu zmian zachodzących na rynku?

Jeszcze niedawno przedsiębiorcy prowadzący sklep tradycyjny, a przy tym sprzedaż w sklepie www czy na platformach handlu internetowego, traktowali je jako całkowicie osobne kanały sprzedaży. W poszczególnych przypadkach stosowali odmienną politykę cenową i różną strategię wobec klientów, do których adresowali ofertę – komentuje Sylwia Dymkowska ekspert Biura Strategii i Rozwoju Produktów, eService.

logo-superbiz

13.04.2021 - Najbezpieczniejsze w Polsce rozwiązania płatnicze eService potwierdzone certyfikatem P2PE

eService jako pierwszy polski agent rozliczeniowy spełnił wymagania niezbędne do uzyskania certyfikatu potwierdzającego zgodność dostarczanych rozwiązań płatniczych ze standardem PCI P2PE.

MyCompany raport eCommerce

01.04.2021 - Raport eCommerce - Jak wdrożyć szybkie płatności w sklepie internetowym

Na co zwrócić uwagę przy wyborze operatora bramki płatniczej, jak zagwarantować klientowi najlepszy UX. Poradnik krok po kroku.

logo-6dcf8da231804c7646df08bf509167c1a6d6e7f0c153b14605924143495ffbd4-1

26.01.2021- Oto najwięksi operatorzy terminali płatniczych w Polsce. Lider zarządza siecią prawie 270 tys. urządzeń

Siedmiu największych operatorów POS-ów w kraju na koniec ubiegłego roku miało już pond 840 tys. terminali płatniczych

logo-6dcf8da231804c7646df08bf509167c1a6d6e7f0c153b14605924143495ffbd4-1

4.12.2020- eService uruchomił bramkę płatniczą. Umożliwia przyjmowanie płatności online, nawet jeśli nie macie sklepu internetowego

W bramce eService zaoferowano akceptację płatności kartami, Blikiem, przelewami typu pay by link oraz wirtualnymi portfelami

BIP

10.11.2020- Covid czasem e-sklepów. Mastercard i eService zachęcają do bezpiecznego biznesu

eService oraz Mastercard ruszyły z kampanią wspierającą firmy chcące sprzedawać w internecie. W dobie pandemii handel przeniósł się do internetu, a wartość e-handlu przekroczyła już w tym roku magiczny próg 100 mld zł.

logo-superbiz

9.06.2020- Zmiany w poborze opłat viaTOLL. Płatności kierowców obsłuży eService, PKO Bank Polski oraz TECS

PKO Bank Polski oraz eService wraz z firmą TECS telecommunication & e-commerce solution GmbH – specjalistą w dziedzinie rozwiązań omnichannel i usług cyfrowych, rozpoczęły świadczenie kompleksowej obsługi rozwiązań płatniczych dla systemu poboru opłat drogowych viaTOLL.

wprost-favicon-310x310

02.03.2020 - Czas na rewolucję informatyczek

Chcą zmieniać naszą codzienność. Ułatwiać codzienne zakupy, dbać o cyberbezpieczeństwo czy wprowadzać na ulice autonomiczne pojazdy. Polki podbijają świat IT coraz skuteczniej.

puls-biznesu

07.01.2020 - Potomek PKO BP rozpycha się w grupie EVO

Fintech rozliczający transakcje płatnicze rozwija nową gałąź biznesową w Europie. Chce też wzmocnić pozycję w internecie.

z20838762IDR,-

12.12.2019 - Od stycznia za bilet będzie można zapłacić zbliżeniowo nawet zegarkiem

Rzeszowski ZTM rozpoczął instalację systemu kasowników, dzięki którym za przejazd autobusem będzie można zapłacić zbliżeniowo kartą płatniczą, telefonem lub zegarkiem. Bez konieczności posiadania papierowego biletu.

logo-6dcf8da231804c7646df08bf509167c1a6d6e7f0c153b14605924143495ffbd4

20.09.2019 - Oto najwięksi operatorzy terminali

W ciągu minionego kwartału spółki zwiększyły liczbę obsługiwanych urządzeń o ok. 24 tys. sztuk

Rzeczpospolita

18.07.2019 - Płatności w biznesie cz.2: Decydujesz się na terminal? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

Klienci coraz częściej pytają, czy mogą zapłacić kartą i są zdziwieni, kiedy słyszą przeczącą odpowiedź? To znak, że należy pomyśleć o zamówieniu terminala płatniczego, aby zapobiec niezadowoleniu klientów, lub nawet ich utracie na rzecz konkurencji. Następny krok to określenie typu urządzenia, które usprawni pracę i będzie spełniać oczekiwania klientów. Oto kilka porad, które powinny pomóc w dokonaniu właściwego wyboru.

Rzeczpospolita

24.06.2019 - Płatności w biznesie cz. 1: Zakładamy sezonowy biznes - krok po kroku

Wiosna i lato, a w pewnych przypadkach również zima, to czas sprzyjający biznesom sezonowym. Miejscowości turystyczne, nawet oddalone od miejskiego zgiełku, dają ludziom przedsiębiorczym szeroki wachlarz możliwości. W ciągu zaledwie paru miesięcy mamy szansę zarobić niemałe pieniądze, jeśli tylko podejdziemy do sprawy z głową. Podpowiadamy, jakie formalności należy spełnić i ile to wszystko kosztuje.

logo-6dcf8da231804c7646df08bf509167c1a6d6e7f0c153b14605924143495ffbd4

14.05.2019 - eService liderem polskiego rynku obsługi transakcji bezgotówkowych

Pięć największych firm obsługiwało łącznie prawie 650 tys. urządzeń

logo

28.02.2019 - Polacy wolą płacić bezgotówkowo

Polska to jeden z najbardziej innowacyjnych krajów na świecie, jeśli chodzi o sektor płatności. Transakcje bezgotówkowe zyskują coraz większa popularność, a na rynku pojawiają się nowe urządzenia, takie jak kasoterminale i SoftPosy (terminale w smartfonie). Za wiele z tych wdrożeń odpowiada eService, czyli największy operator terminali płatniczych w Polsce. O szczegółach opowiedziała nam Joanna Seklecka, prezes eService.

gf-Dn6Q-m5BG-xoSS_super-express-logo-664x442-nocrop

13.11.2018 - Transakcje bezgotówkowe zyskują na popularności

Wywiad Łukasza Trybulskiego z Panią Prezes Joanna Seklecką

Wiadomosci_handlowe

23.10.2018 - Wizja Polski, w której nie używa się gotówki przestaje być abstrakcyjna

- Do chwili, w której cały kraj stanie się bezgotówkowy, jeszcze wiele nam brakuje. Cały czas jednak zmierzamy w tym kierunku i coraz bardziej prawdopodobne jest, że nadejdzie taki dzień, w którym całkowicie zrezygnujemy z gotówki - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Joanna Seklecka, prezes eService.

Wiadomosci_handlowe

09.10.2018 - Postawy Polaków wobec form płatności

Możliwość płacenia karta lub telefonem w okolicznych sklepach i punktach usługowych jest ważniejsza przy wyborze miejsca zamieszkania niż odległość od miejsca zamieszkania rodziny i przyjaciół, wynika z najnowszego badania – Postawy Polaków wobec form płatności.

Rzeczpospolita

04.09.2018 - Rozmowa z Joanną Seklecką, Prezesem eService

O idei patriotyzmu gospodarczego, rozwoju e-biznesu, a także znaczeniu innowacyjności rozmawiamy z Joanną Seklecką, Prezesem Zarządu eService, największego polskiego agenta rozliczeniowego, działającego na rynku usług płatniczych.

Po więcej aktulaności przejdź do biura prasowego

Kontakt dla mediów

Poznaj eService

oferta

Oferta

udzialowcy

Udziałowcy

zarzad-i-struktura-1

Zarząd i struktura spółki