06_Strefa_Klienta_B

Etapy rekrutacji

  • Wyślij CV

    Zrób pierwszy krok i odpowiedz na ogłoszenie. Aplikuj na portalach rekrutacyjnych lub bezpośrednio na naszej stronie. Jeżeli nie znalazłeś ogłoszenia na stanowisko, które Cię interesuje, możesz przesłać swoje CV przez formularz na naszej stronie www.eservice.pl/kariera.

    Nasza wskazówka

    Zadbaj o przejrzystość swojego CV. Pisz zwięźle i konkretnie. Oprócz informacji o swoim wykształceniu i przebiegu kariery zawodowej, napisz, jakie były Twoje obowiązki na zajmowanych stanowiskach. Pochwal się swoimi osiągnięciami i sukcesami. Skup się szczególnie na tych obszarach swojej pracy, które miały związek z wymaganiami określonymi w naszym ogłoszeniu.

  • Weryfikacja zgłoszeń

    Na tym etapie analizujemy wszystkie otrzymane aplikacje. Weryfikujemy doświadczenie zawodowe, umiejętności techniczne oraz wykształcenie kandydatów. Następnie wybieramy osoby, których kompetencje najlepiej pasują do poszukiwanego przez nas profilu. Jeżeli zdecydujemy się zaprosić Cię na rozmowę, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

  • Spotkanie

    Rozmowa rekrutacyjna pozwala wzajemnie się poznać. Zazwyczaj uczestniczy w niej osoba z działu HR oraz Twój przyszły manager. Podczas spotkania rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, kompetencjach i odniesionych sukcesach. Równie ważna jest dla nas Twoja motywacja, osobowość i to, czego oczekujesz od przyszłego pracodawcy. Ty z kolei masz okazję, by dowiedzieć się więcej o stanowisku, zespole i pracy w naszej firmie. Możesz także zadać nurtujące Cię pytania.

    Nasza wskazówka

    Przed rozmową przejrzyj swoje CV pod kątem wymagań na stanowisku, o które się ubiegasz. Przygotuj konkretne przykłady działań, które najlepiej obrazują Twoje umiejętności. Manager zwróci również uwagę na to, czy wiesz co nieco o naszej firmie. Przyjdź z pozytywnym nastawieniem, bądź sobą i nie bój się zadawać pytań.

  • Zaprezentuj się

    Każdą rekrutację traktujemy indywidualnie. W zależności od stanowiska, na które aplikujesz, proces rekrutacyjny jest mniej lub bardziej rozbudowany. Możemy poprosić Cię np. o wykonanie zadania czy wypełnienie testu weryfikującego Twoje kompetencje. Niektórych kandydatów zapraszamy też do udziału w assesment center.

  • Czas na decyzję

    Każda osoba, którą zapraszamy na rozmowę, może liczyć na informację zwrotną. Spodziewaj się telefonu lub e-maila, ale daj nam czas na podjęcie decyzji. Jeśli zdecydujemy o złożeniu oferty pracy właśnie Tobie, na tym etapie omówimy szczegółowe warunki zatrudnienia.

    A co, jeśli nie udało Ci się pozytywnie przejść rekrutacji? Nie oznacza to, że w przyszłości nie pojawi się w naszej firmie miejsce odpowiednie dla Twoich umiejętności. Pamiętaj więc o zaznaczeniu zgody na udział w przyszłych rekrutacjach.

  • Dołącz do eService

    Zaczynasz u nas pracę? To świetnie! Pierwsze dni w nowej firmie są bardzo ważne. Zadbamy o Twój komfort i sprawne wdrożenie. Na początku weźmiesz udział w szkoleniu onboardingowym. Dzięki temu poznasz firmę i środowisko pracy. Wspólnie omówimy zakres Twoich obowiązków oraz zapoznamy Cię z kulturą naszej organizacji. Dodatkowo czekają na Ciebie szkolenia e-learningowe i stanowiskowe. 

    Nasza wskazówka

    Kto pyta, nie błądzi. To naturalne, że na początku wszystko jest dla Ciebie nowe. Przyda się więc „otwarty umysł”. Słuchaj uważnie, bądź dociekliwy, wyjaśniaj na bieżąco wszelkie wątpliwości.


Sprawdź najnowsze oferty pracy

Poznaj eService

strefa-klienta

Strefa klienta

koronawirus-1

Koronawirus - zalecenia

zarzad-i-struktura-1

Zarząd i struktura