eService laureatem Złotego Godła Najwyższa Jakość QI 2025

Blog featured image

 WARSZAWA – 4 czerwca 2025 r. eService, największy Polski i środkowoeuropejski dostawca usług akceptacji kart płatniczych i rozliczania transakcji elektronicznych, został uhonorowany prestiżowym tytułem Laureata Złotego Godła Najwyższa Jakość Quality International 2025. Otrzymane wyróżnienie jest kolejnym dowodem potwierdzającym pozycję eService jako dostawcy usług płatniczych o najwyższym poziomie jakości i bezpieczeństwa.  

Ogólnopolski projekt Najwyższa Jakość Quality International ma na celu promowanie skutecznych metod zarządzania jakością w firmach, instytucjach i samorządach oraz wyróżnienie podmiotów, które utrzymują najwyższe standardy działania, zapewniające konsumentom dostęp do najlepszych produktów lub usług. Patronat nad Programem Najwyższa Jakość QI sprawują Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Laureaci programu wyłaniani są w trzech kategoriach: produkt najwyższej jakości, usługi najwyższej jakości i zarządzanie najwyższej jakości. Nadanie godła Quality International potwierdza stosowanie przez jego laureatów najwyższych standardów zarządzania i prowadzenie czytelnej polityki jakości. Wyróżnione firmy mogą budować przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem znaku QI o międzynarodowym znaczeniu i rozpoznawalności.

Lider usług płatniczych w regionie

 eService jest nie tylko największym dostawcą zaawansowanych i najbezpieczniejszych rozwiązań płatniczych oraz terminalowych dla firm i instytucji w Polsce, ale i jednym z wiodących podmiotów tej branży w Europie Środkowo-Wschodniej. Na tle dynamicznie rozwijającego się rynku wyróżnia się skalą działalności – obsługuje ponad pół miliona terminali płatniczych, na których przetwarza do 2 milionów transakcji płatniczych na godzinę. Oferuje też nowoczesną bramkę płatniczą dla sklepów internetowych i płatności online, a także szeroki zakres specjalistycznych usług wspierających prowadzenie praktycznie każdego biznesu, niezależnie od jego wielkości i branży, w której działa. 

 25 lat doświadczenia 

Firma działa nieprzerwanie od 25 lat, obsługując klientów z różnych branż – od lokalnych przedsiębiorców, przez międzynarodowe sieci detaliczne, aż po jednostki administracji publicznej. Klientom oferuje kompleksowy zestaw narzędzi do obsługi płatności – terminali POS, aplikacji mobilnych, bramek płatniczych i systemów omnichannel dla handlu stacjonarnego i online.

Technologia i wsparcie – dwa filary jakości

W eService rozumiemy, że nowoczesne rozwiązania płatnicze muszą iść w parze z niezawodnym wsparciem, dlatego stworzyliśmy w pełni funkcjonalny model obsługi technicznej, który odpowiada na potrzeby klientów w trybie 24/7/365. To przewaga konkurencyjna, którą budowaliśmy przez lata, a dziś, dzięki naszym konsekwentnym inwestycjom w jakość, zarządzanie i technologię, możemy cieszyć się jej owocami w postaci wysokiej niezawodności usług i serwisu oraz zadowolenia ich użytkowników – mówi Marta Maliszewska, Chief Operating Officer CEE w eService.

eService jako jedyny agent rozliczeniowy w Polsce dysponuje rozwiniętą, ogólnopolską siecią własnych serwisantów oraz całodobowym Centrum Obsługi Akceptantów, które zapewnia pomoc techniczną i doradztwo.

Potwierdzona jakość i bezpieczeństwo

Usługi eService są regularnie audytowane i certyfikowane przez niezależne instytucje certyfikujące. Firma posiada m.in. certyfikaty:

  • SGS ISO 18295-1:2017 - potwierdzający zgodność systemu zarządzania telecentrum eService z normą ISO 18295-1:2017 Customer Contact Centres, który jest dowodem wysokiej jakości usług i wsparcia klientów w zakresie dokonywania płatności elektronicznych na rynku europejskim.
  • ISO 9001:2015 – potwierdzający, że eService gwarantuje najwyższą jakość usług świadczonych w oparciu o wymagania normy ISO 9001:2015. Spółka po raz pierwszy otrzymała Certyfikat ISO 9001 już w kwietniu 2009 roku i od tamtej pory regularnie go odnawia. 
  • PCI P2PE – który eService zdobył jako pierwszy agent rozliczeniowy w Polsce. Jest on potwierdzeniem skutecznego wdrożenia najwyższego międzynarodowego standardu zabezpieczeń płatności kartowych, chroniącego dane już na etapie wprowadzenia ich do terminala. Eliminuje w ten sposób ryzyko ich przechwycenia w trakcie przesyłania w sieci informatycznej. Certyfikat obejmuje terminale, aplikacje płatnicze, proces autoryzacji i mechanizmy kryptograficzne. We wrześniu 2024 r. eService uzyskał recertyfikację potwierdzającą zgodność z najnowszą wersją standardu - P2PE v 3.1 oraz rozszerzył jej zakres o nowe urządzenia i aplikację PAX. W efekcie stał się liderem P2PE w Polsce i jednym z jego największych dostawców w Europie.

Wsparcie przedsiębiorców i krajowego rynku

eService aktywnie wspiera rozwój płatności bezgotówkowych, szczególnie w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych. Cieszy się mianem najczęściej wybieranego dostawcy usług płatniczych w programie Polska Bezgotówkowa, w którym bezpłatnie udostępnia przedsiębiorcom terminale płatnicze na 12 miesięcy.

Część globalnej grupy technologicznej

eService jest częścią Global Payments Inc. (NYSE: GPN), jednej z największych firm płatniczych na świecie, notowanej na liście Fortune 500. Współwłaścicielem spółki jest także PKO Bank Polski – największy bank w kraju. To połączenie globalnego know-how z lokalną znajomością rynku przekłada się na wyjątkową skuteczność działania wpieranego zaawansowanymi technologiami i zapleczem badawczo-rozwojowym.