WARSZAWA – 15 lipca 2025 r.
- Największy polski agent rozliczeniowy specjalizujący się w obsłudze transakcji na terminalach płatniczych oraz w internecie, udostępnił nowe rozwiązanie, dzięki któremu polscy przedsiębiorcy mogą w łatwy i przystępny cenowo sposób wzmacniać relacje ze swoimi klientami.
- eService Benefits to „szyty na miarę” program lojalnościowy przygotowywany z uwzględnieniem wielkości firmy, rodzaju jej klientów i charakteru prowadzonej działalności. Doskonałe dopasowanie do indywidualnych potrzeb oraz wsparcie AI umożliwia przedsiębiorcom wygodne budowanie i zarządzanie trwałymi relacjami z klientami oraz skuteczne wspiera wzrost sprzedaży.
- Rozwiązanie bazuje na innowacyjnej, globalnej platformie należącej do grupy Global Payments, której częścią jest eService.
Program eService Benefits jest adresowany do każdego przedsiębiorcy chcącego budować i rozwijać trwałe relacje ze swoimi klientami. Dzięki niemu, niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu, branży i charakteru obsługiwanych klientów, przedsiębiorcy mogą w łatwy sposób stworzyć własny – atrakcyjny program lojalnościowy, pozwalający premiować stałych klientów, oraz zwiększać ich zaangażowanie i lojalność.
Jedną z ambicji eService jest dostarczanie klientom narzędzi, które skutecznie wspierają rozwój ich biznesu. Realizujemy ją zapewniając bezpieczne i wygodne rozwiązania płatnicze dla każdego rodzaju działalności – zarówno w handlu tradycyjnym, systemach samoobsługowych, jak i w internecie. Naszą ofertę wzbogacamy też o wiele nowoczesnych usług uzupełniających. Najnowszą z nich jest eService Benefits – narzędzie odpowiadające na jedną z najważniejszych potrzeb każdego przedsiębiorcy: Zdobywanie i utrzymanie stałych klientów, a w efekcie osiągnięcie stałego wzrostu prowadzonej sprzedaży i rozwoju firmy – wyjaśnia Joanna Seklecka, prezeska eService.
eService Benefits to nowoczesne rozwiązanie, które można dopasować do skali i specyfiki każdego rodzaju biznesu. Dzięki temu, firmy mogą w prosty i tani sposób wdrożyć skuteczne narzędzie do budowania lojalności klientów. Możliwości, które dawniej było dostępne tylko dla dużych sieci handlowych, dziś stają się osiągalne także dla lokalnych sklepów, punktów usługowych czy lokali gastronomicznych – dodaje.
Budowanie lojalności wspierany przez technologię i zwiększanie sprzedaży dzięki analizie danych oraz podpowiedziom AI
Narzędzia udostępniane w pakiecie eService Benefits umożliwiają firmom łatwe tworzenie programów lojalnościowych działających w oparciu o dostarczaną przez eService, personalizowaną aplikację mobilną na Android i iOS oraz różnorodne modele promocji – do wyboru. Mogą one obejmować m.in.: automatyczne zbieranie przez klientów punktów za zakupy czy wizyty, kupony rabatowe na kolejne zakupy, programy poleceń, czy prezenty urodzinowe.
Zarządzanie programem i korzystającymi z niego klientami odbywa się za pomocą intuicyjnego panelu administracyjnego, który łączy planowanie i realizację kampanii promocyjnych oraz raportowanie i komunikację z klientami. Użytkownicy programu mogą kontaktować się ze swoimi klientami np. powiadomieniami push. System pozwala na automatyczne tworzenie scenariuszy promocyjnych i segmentowanie użytkowników na podstawie ich zachowań zakupowych. Umożliwia ponadto personalizację ofert oraz tworzenie kampanii marketingowych opartych na danych transakcyjnych. Mniej zaawansowani użytkownicy z pewnością docenią też wsparcie asystenta AI, który pomaga w analizowaniu danych oraz planowaniu działań promocyjnych.
Integracja z systemami kasowymi
eService Benefits wykorzystuje dane o transakcjach dokonywanych na terminalach płatniczych – za pomocą BLIKA, płatności zbliżeniowych smartfonem oraz kart płatniczych Visa i wielu innych organizacji płatniczych. Dzięki temu, firmy korzystające z usługi eService otrzymują dostęp do raportów i analiz sprzedaży w czasie rzeczywistym, mogą też planować i porównywać skuteczność kampanii marketingowych w oparciu o aktualne dane transakcyjne.
Program spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa danych transakcyjnych oraz ochrony danych osobowych – zgodne z wymogami branży płatniczej. Dzięki procesowi integracji można go uruchomić bez konieczności posiadania lub tworzenia infrastruktury IT.
Oferta pakietowa dostosowana do potrzeb firmy
eService Benefits jest oferowany w trzech pakietach: podstawowym, rozszerzonym i zaawansowanym. Pakiety różnią się liczbą obsługiwanych klientów – uczestników programu, zakresem dostępu do aplikacji mobilnej, modułów raportowania oraz funkcji zaawansowanej analityki i automatyzacji kampanii.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.eservice.pl/eservice-benefits.