Super-Pharm Klientem Kluczowym eService

W marcu 2016 roku Super-Pharm dołączyło do listy Klientów eService. Od tego czasu w placówkach drogerii nieustannie wdrażane są nowe, innowacyjne rozwiązania z dziedziny rozliczeń transakcji bezgotówkowych.

Od czasu podjęcia współpracy eService zainstalowało w drogeriach Super-Pharm prawie 500 urządzeń zintegrowanych z systemem kasowym. Celem tych działań jest zapewnienie klientom wygody oraz szybkości płatności.  Z początkiem września spółka eService objęła również obsługę urządzeń mPOS – przenośnych terminali do akceptacji tradycyjnych i zbliżeniowych płatności kartą, działających we współpracy ze smartfonem lub tabletem. Niekwestionowaną zaletą terminala mPOS jest jego funkcjonalność oraz przystępność – urządzenie z powodzeniem zastępuje tradycyjne terminale płatnicze po niższym koszcie, a dodatkowo jest bezpieczne i proste w obsłudze.

Super-Pharm to jedyne w swoim rodzaju połączenie apteki, drogerii oraz perfumerii. Firma działa na arenie międzynarodowej, a jej sklepy znajdują się we wszystkich największych miastach Polski.  Wybór eService jako agenta rozliczeniowego wydaje się być uzasadniony zarówno pod względem doświadczenia, jak i innowacyjności oraz bezpieczeństwa wszystkich oferowanych przez firmę usług. Obecnie eService odpowiedzialny jest za całościową obsługę transakcji kartowych sieci Super-Pharm, co czyni z drogerii Klienta Kluczowego.

eService, wchodzący od 2013 roku w skład grupy EVO, jest liderem branży w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej. Liczba klientów eService wzrasta z roku na rok – obecnie portfel spółki obejmuje ponad 50 tys. firm, zaś sieć obsługiwanych terminali POS przekracza 150 tys. urządzeń. W roku 2014 Spółka rozpoczęła ekspansję na rynki zagraniczne, z powodzeniem rozwijając działalność w Czechach, na Słowacji oraz Gibraltarze. eService świadczy również usługi autoryzacji i rozliczania transakcji kartowych dla spółek grupy EVO Payments International w Niemczech, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.