MILA Klientem Kluczowym eService

Sieć supermarketów Mila od lutego 2017 roku dołączyła do grona Klientów eService. Jest to kolejny Klient sieciowy obsługiwany przez lidera rynku, wśród agentów rozliczeniowych.

Od momentu podjęcia współpracy eService zainstalowało w sieci supermarketów Mila prawie 800 urządzeń zintegrowanych z systemem kasowym. Oprócz rozliczania transakcji kartami płatniczymi, terminale dostarczone przez eService, umożliwiają także transakcje mobilne BLIK. Jest to nowoczesna metodą płatności przy użyciu telefonu komórkowego, która zyskała już wielu sympatyków.  W sklepach dodatkowo dostępna jest usługa Cashback, czyli wypłata gotówki przy okazji dokonywania płatności za zakupy kartą płatniczą. Rozbudowana oferta usług płatniczych, zapewnia klientom wygodę oraz szybkość płatności. 

Supermarkety Mila są odpowiedzią na zmieniające się zwyczaje zakupowe Polaków. Sieć stawia na rzetelną, przyjazną i miłą obsługę. Stąd hasło: "Zakupy, aż miło!", które jest między innymi zobowiązaniem wobec klientów. Mila oferuje swoim klientom asortyment dopasowany do ich zmieniających się potrzeb, codziennie oferując szeroki wybór produktów. Świeże warzywa i owoce, wędliny, mięsa, sery, a także ciasta i pieczywa to kluczowe kategorie, które sieć konsekwentnie wzmacnia.

"Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas priorytetem i dlatego szczególnie zależy nam na ich komforcie oraz bezpieczeństwie podczas dokonywania płatności za zakupy." - mówi Artur Góralczyk, Prezes Zarządu spółki Mila.

„Cieszymy się, że prężnie rozwijająca się sieć supermarketów Mila wybrała nas na partnera w zakresie realizacji transakcji bezgotówkowych. Wierzymy, że nasza współpraca zaowocuje jeszcze większym zadowoleniem klientów oraz wzrostem sprzedaży” – komentuje Marek Paradowski, Prezes Zarządu eService.

eService, wchodzący od 2013 roku w skład grupy EVO, jest liderem branży w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej. Liczba klientów eService wzrasta z roku na rok – obecnie portfel spółki obejmuje ponad 50 tys. firm, zaś sieć obsługiwanych terminali POS przekracza 150 tys. urządzeń. W 2014 roku Spółka rozpoczęła ekspansję na rynki zagraniczne, z powodzeniem rozwijając działalność w Czechach, na Słowacji oraz na Gibraltarze. eService świadczy również usługi autoryzacji i rozliczania transakcji kartowych dla spółek grupy EVO Payments International w Niemczech, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.