Klient eService wśród pierwszych w Programie Polska Bezgotówkowa

Blog featured image

Zainteresowanie uzyskaniem darmowych terminali w ramach Programu Polska Bezgotówkowa rośnie. W nocy z 7 na 8 lutego pierwsze pięć podmiotów przeszło pełen proces weryfikacji w Programie Polska Bezgotówkowa. Wśród nich jest klub sportowy Warszawska Akademia Sportów Walki Wilanów, która jako pierwsza podpisała umowę z eService w ramach Programu.

Głównym celem Programu jest umożliwienie pozyskania darmowego terminala każdemu przedsiębiorcy, który albo do tej pory nie miał okazji korzystania z terminala, albo przez ostatnie 12 miesięcy nie posiadał w firmie urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych. W ramach Programu otrzymują oni również wsparcie w postaci pokrycia wszystkich wydatków związanych z utrzymaniem terminala przez 12 miesięcy, w tym miesięcznych kosztów obsługi płatności. Dodatkowo w eService Klient ma możliwość wybrania urządzenia, które otrzymuje na zawsze na własność, co oznacza, że po 12 miesiącach nadal nie ponosi kosztów najmu terminala.

Dzięki Programowi, darmowe terminale mogą uzyskać wszystkie podmioty, które chciałyby rozpocząć przyjmowanie opłat za towary i usługi przy pomocy kart płatniczych. Są nimi mikro i małe przedsiębiorstwa, zarówno związane z usługami, jak i prowadzące działalność w punktach takich jak np. zakłady kosmetyczne czy sklepy, a także specjaliści, jak choćby hydraulicy, elektrycy, fizjoterapeuci, prawnicy czy lekarze.

Gdy tylko usłyszeliśmy o możliwości skorzystania z darmowego terminala, zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie. Jest to niezwykłe ułatwienie dla naszych klientów, którzy dopytywali o płatności kartą. Wybraliśmy eService, ponieważ to wiarygodny i znany agent rozliczeniowy, a co najważniejsze, oferowane warunki wydały nam się najatrakcyjniejsze – mówi Mirosław Okniński, współwłaściciel Akademii Sportów Walki Wilanów.

Zwiększenie liczby miejsc, w których możliwe jest dokonanie wygodnej zapłaty za pomocą rozwiązań bezgotówkowych, jest jednym z najważniejszych założeń Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego, prowadzonego przez Fundację Polska Bezgotówkowa. Aby otrzymać darmowy terminal, należy poprawnie przejść pełen proces weryfikacji.

Aby dostarczyć darmowy terminal klientowi w ramach Programu Polska Bezgotówkowa należy podpisać umowę z wybranym agentem rozliczeniowym i wyrazić zgodę na zweryfikowanie swojego NIP-u pod kątem spełniania warunków Programu. Obejmuje to przesłanie numeru NIP z informacją o zgodzie Klienta na jego weryfikację do Fundacji, która sprawdza u pozostałych agentów rozliczeniowych, czy dany Klient nie korzysta już z ich usług. Zgodnie z zasadami Programu dopiero po potwierdzeniu możemy zagwarantować Klientowi, że otrzymuje od nas terminal w ramach Programu Polska Bezgotówkowa  – powiedziała Renata Zielińska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Klientami eService. Bardzo się cieszymy, że pełną weryfikację na warunkach Programu przeszedł właśnie nasz Klient, który jako pierwszy podpisał umowę. Widzimy ogromne zainteresowanie ofertą. W ciągu ostatnich dwóch dni zgłosiło się do nas kilkaset kolejnych firm, które przechodzą właśnie proces weryfikacji – dodaje

Wszyscy zainteresowani udziałem w Programie mogą skorzystać z formularza na stronie bezgotowki.pl, zadzwonić pod numer 22 229 29 40 bądź wysłać mail na adres: akceptanci@eservice.com.pl.