
UMOWA SUBLICENCJI UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO
ROZDZIAŁY
- Strony i uznanie
- Udzielenie sublicencji
- Prywatność
- Warunki sklepu Google Play
- Wymagania systemowe urządzenia
- Wsparcie
- Ograniczenia sublicencji
- Kopie zapasowe
- Zastrzeżenie praw
- Aktualizacje
- Rozwiązanie umowy
- Zawieszenie
- Zmiany w niniejszych Warunkach
- Prawa osób trzecich
- Nieważność
- Brak zrzeczenia
- Prawo właściwe
- Wyłączenie odpowiedzialności z tytułu gwarancji
- Ograniczenie odpowiedzialności
Strony i uznanie
1.1. Umowa sublicencyjna użytkownika końcowego (EULA) została zawarta pomiędzy Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService sp. z o.o., spółką założoną i zarejestrowaną w Polsce pod numerem 490970, z siedzibą przy ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, Polska ("eService", "my")
a ..................................................................................................................................................................................
(“Użytkownik Końcowy”, “Użytkownik”). Dane kontaktowe eService są następujące: Centrum Obsługi Akceptanta, coa@eservice.com.pl, +48 22 533 22 22.
1.2. KLIKAJĄC "ZGADZAM SIĘ I ZAINSTALUJ" (A) UŻYTKOWNIK POTWIERDZA, ŻE PRZECZYTAŁ I ZROZUMIAŁ NINIEJSZĄ UMOWĘ; (B) OŚWIADCZA, ŻE JEST PEŁNOLETNI, ABY ZAWRZEĆ WIĄŻĄCĄ UMOWĘ; ORAZ © AKCEPTUJE NINIEJSZĄ UMOWĘ I ZGADZA SIĘ NA PRAWNE ZWIĄZANIE JEJ WARUNKAMI. JEŚLI UŻYTKOWNIK NIE ZGADZA SIĘ NA TE WARUNKI, POWINIEN PRZESTAĆ KORZYSTAĆ Z APLIKACJI I USUNĄĆ JĄ Z URZĄDZENIA.
Udzielenie sublicencji
Zgodnie z warunkami niniejszej Umowy, eService udziela użytkownikowi ("sublicencjobiorca", "Użytkownik") ograniczonej, niewyłącznej, niezbywalnej, odwołalnej sublicencji na pobieranie, instalowanie i używanie aplikacji na urządzenia mobilne MYPINPAD's SoftPOS ("Aplikacja"), wszelkich poprawek, aktualizacji lub dodatków do niej, a także, w celu wsparcia dozwolonego korzystania z Aplikacji, wszelkiej powiązanej dokumentacji online lub elektronicznej ("Dokumentacja") na urządzeniu mobilnym z systemem Android, dostarczonym przez producenta z zainstalowanym Sklepem Google Play lub urządzeniu mobilnym z systemem iOS, będącym własnością lub w inny sposób kontrolowanym przez użytkownika ("Urządzenie"), zgodnie z niniejszą Umową i Dokumentacją.
Prywatność
Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych jesteśmy zobowiązani do przekazania Użytkownikowi określonych informacji o tym, kim jesteśmy, w jaki sposób przetwarzamy jego dane osobowe i w jakich celach, a także o jego prawach w odniesieniu do danych osobowych i sposobach ich wykonywania. Informacje te można znaleźć na stronie www.eService.pl - Prywatność i ważne jest, aby się z nimi zapoznać.
Warunki sklepu Google Play
Sposoby korzystania przez Użytkownika z Aplikacji i Dokumentacji mogą być również kontrolowane przez zasady i polityki Sklepu Google Play. Zasady działania Sklepu Google Play można znaleźć w Regulaminie Google Play. W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy niniejszą Umową a odpowiednimi zasadami App Store, zasady te będą stosowane zamiast niniejszych warunków.
Wymagania systemowe urządzenia
Aby korzystać z tej Aplikacji, Urządzenie użytkownika musi być zgodne z polityką określoną tutaj: Obsługiwane Urządzenia, która może być aktualizowana od czasu do czasu, w sposób uznany za konieczny przez eService. Ponadto należy postępować zgodnie z krokami opisanymi w [Instrukcji instalacji eService].
Wsparcie
Jeśli użytkownik chce dowiedzieć się więcej o Aplikacji lub ma jakiekolwiek problemy z jej użytkowaniem, prosimy o zapoznanie się z naszymi zasobami pomocy technicznej na Portalu Handlowca.
Ograniczenia sublicencji
W zamian za sublicencje udzielone użytkownikowi w niniejszej Umowie, użytkownik zobowiązuje się, że nie będzie:
a) kopiować Aplikacji, z wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych w niniejszej sublicencji;
b) modyfikować, tłumaczyć, adaptować lub w inny sposób tworzyć dzieł pochodnych lub ulepszeń, niezależnie od tego, czy podlegają one opatentowaniu, czy nie, Aplikacji;
c) odtwarzać kodu źródłowego, dezasemblować, dekompilować, dekodować lub w inny sposób próbować wyprowadzić lub uzyskać dostęp do kodu źródłowego Aplikacji lub jakiejkolwiek jej części;
d) usuwać, kasować, zmieniać lub zasłaniać Znaków Towarowych lub jakichkolwiek praw autorskich, patentów lub innych informacji o własności intelektualnej lub prawach własności z Aplikacji, w tym z jej kopii; lub
e) wynajmować, wydzierżawiać, wypożyczać, sprzedawać, sublicencjonować, przydzielać, dystrybuować, publikować, przekazywać lub w inny sposób udostępniać Aplikacji lub jakichkolwiek cech lub funkcjonalności Aplikacji jakiejkolwiek stronie trzeciej z jakiegokolwiek powodu, w tym poprzez
udostępnianie Aplikacji w sieci, w której jest ona dostępna dla więcej niż jednego urządzenia w danym czasie.
Kopie zapasowe
Pod warunkiem przestrzegania powyższych ograniczeń licencyjnych, użytkownik może sporządzić taką liczbę kopii Aplikacji i Dokumentacji, jaka jest niezbędna dla celów archiwalnych.
Zastrzeżenie praw
Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że:
a) Aplikacja jest udostępniana na podstawie sublicencji, a nie sprzedawana, na rzecz użytkownika;
b) na mocy niniejszej Umowy użytkownik nie nabywa żadnego udziału własnościowego w Aplikacji ani żadnych innych praw do niej poza prawem do korzystania z Aplikacji zgodnie z udzieloną sublicencją i z zastrzeżeniem wszystkich warunków, zasad i ograniczeń, na mocy niniejszej Umowy ("Prawo sublicencjobiorcy");
c) poza Prawem Podlicencjobiorcy, wszystkie inne prawa własności do Aplikacji i wszelkiej Dokumentacji dostarczonej użytkownikowi w związku z Aplikacją są zachowane przez i są wyłączną własnością MYPINPAD LTD, spółki zarejestrowanej w Anglii i Walii pod numerem rejestracyjnym 08100986, której siedziba mieści się pod adresem: 3 Assembly Square, Britannia Quay, Cardiff Bay, Cardiff, CF10 4PL, Wielka Brytania ("MYPINPAD").
Aktualizacje
Rozwiązanie umowy
11.1. Niniejsza Umowa zostanie automatycznie rozwiązana, a Użytkownik nie będzie mógł dłużej korzystać z Aplikacji:
11.1.1. Jeśli Urządzenie użytkownika nie otrzymuje już aktualizacji zabezpieczeń od producenta lub innej odpowiedniej strony, a w Aplikacji występuje luka zagrażająca bezpieczeństwu, której nie można usunąć bez poprawki. W takich okolicznościach możemy uzyskać zdalny dostęp do Urządzenia użytkownika i wyłączyć lub usunąć z niego Aplikację; lub
11.1.2. Z chwilą rozwiązania umowy MYPINPAD MOBILE CONTACTLESS PAYMENT SOLUTION PILOT LICENCE AGREEMENT zawartej pomiędzy eService a MYPINPAD.
11.2. Jeśli użytkownik naruszy którykolwiek z warunków niniejszej Umowy w sposób istotny, jego prawa wynikające z niniejszej Umowy wygasną natychmiast, a eService odbierze mu dostęp do Aplikacji.
Zawieszenie
Niezależnie od innych postanowień zawartych w niniejszej Umowie, w przypadku wystąpienia nagłego zagrożenia bezpieczeństwa, Aplikacja może zostać automatycznie zawieszona. Zawieszenie będzie miało minimalny zakres i minimalny okres wymagany do zapobieżenia lub zakończenia nadzwyczajnej kwestii związanej z bezpieczeństwem.
Zmiany w niniejszych Warunkach
Prawa osób trzecich
Niniejsza Umowa nie daje żadnych praw na mocy Ustawy o Kontraktach (Prawa Stron Trzecich) z 1999 roku do egzekwowania któregokolwiek z warunków niniejszej Umowy.
Nieważność
Brak zrzeczenia
w późniejszym terminie.
Prawo właściwe
Wyłączenie odpowiedzialności z tytułu gwarancji
Ograniczenie odpowiedzialności
W NAJSZERSZYM ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ OBOWIĄZUJĄCE PRAWO, W ŻADNYM WYPADKU SPÓŁKA NIE BĘDZIE PONOSIĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI WYNIKAJĄCEJ LUB ZWIĄZANEJ Z KORZYSTANIEM LUB NIEMOŻNOŚCIĄ KORZYSTANIA Z APLIKACJI, TREŚCI I USŁUG PRZEZ UŻYTKOWNIKA ZA:
a) OBRAŻENIA OSOBISTE, SZKODY WŁASNOŚCIOWE, UTRATA ZYSKÓW, KOSZT ZASTĘPCZYCH TOWARÓW LUB USŁUG, UTRATA DANYCH, UTRATA WOLI HANDLOWEJ, PRZERWY W DZIAŁALNOŚCI BIZNESOWEJ, AWARIE TECHNOLOGII LUB NIEWŁAŚCIWE DZIAŁANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE SZKODY WTÓRNE, PRZYPADKOWE, POŚREDNIE, WYJĄTKOWE, SPECJALNE LUB KARNE;
b) SZKODY BEZPOŚREDNIE W KWOTACH, KTÓRE W CAŁOŚCI PRZEKRACZAJĄ KWOTĘ FAKTYCZNIE ZAPŁACONĄ PRZEZ UŻYTKOWNIKA ZA APLIKACJĘ. POWYŻSZE OGRANICZENIA BĘDĄ MIAŁY ZASTOSOWANIE NIEZALEŻNIE OD TEGO, CZY TAKIE SZKODY WYNIKAJĄ Z NARUSZENIA UMOWY, CZYNU NIEDOZWOLONEGO (W TYM ZANIEDBANIA) LUB W INNY SPOSÓB ORAZ NIEZALEŻNIE OD TEGO, CZY TAKIE SZKODY BYŁY MOŻLIWE DO PRZEWIDZENIA LUB CZY SPÓŁKA ZOSTAŁA POINFORMOWANA O MOŻLIWOŚCI WYSTĄPIENIA TAKICH SZKÓD. JEŻELI BEZWZGLĘDNIE OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA NIE ZEZWALAJĄ NA PEWNE OGRANICZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI KONSUMENTA, NIEKTÓRE LUB WSZYSTKIE POWYŻSZE OGRANICZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI MOGĄ NIE MIEĆ ZASTOSOWANIA DO UŻYTKOWNIKA, JEŻELI JEST ON OBJĘTY OCHRONĄ KONSUMENTÓW NA PODSTAWIE TAKICH PRZEPISÓW.