eService i Bank Pocztowy zawarły umowę o współpracy

Blog featured image

Lider polskiego rynku płatności bezgotówkowych – eService oraz najbliższy lokalnym społecznościom bank – Bank Pocztowy, zawarły 26 kwietnia 2019 roku Umowę o współpracy w zakresie dystrybucji terminali płatniczych oraz usług z oferty eService. Będzie to możliwe dzięki jednej z największych w Polsce sieci placówek obsługowych, należących do Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Dzięki współpracy pomiędzy eService a Bankiem Pocztowym zbudujemy i uruchomimy ważny kanał dystrybucji terminali oraz nowoczesnych usług płatniczych adresowanych do przedsiębiorców. W szczególności przedstawicieli sektora MŚP, działających w mniejszych miastach i miejscowościach na terenie kraju. Korzystając z doświadczenia naszego partnera oraz potencjału jego placówek ulokowanych bardzo blisko lokalnych przedsiębiorców, chcemy stworzyć im warunki do jeszcze łatwiejszego i wygodniejszego wdrożenia nowoczesnych form płatności, których oczekują ich klienci - powiedziała Joanna Seklecka, prezes eService.

Bank Pocztowy już przeszło rok temu dołączył do Programu Polska Bezgotówkowa. Dziś, podpisując umowę z eService, rozszerzamy naszą dotychczasową ofertę w zakresie terminali płatniczych. To dla nas ważne, gdyż Bank stawia na rozwój oferty dla sektora firmowego i chce w ten sposób wspierać polskich przedsiębiorców - powiedział Robert Kuraszkiewicz, Wiceprezes, p.o. Prezesa Banku Pocztowego.

Umowa eService z Bankiem Pocztowym to rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Pocztą Polską. W jej wyniku zainteresowani przedsiębiorcy będą mogli zawrzeć umową z eService również w placówkach bankowych. Klienci chcący skorzystać z dystrybuowanych przez Bank Pocztowy bezgotówkowych usług płatniczych eService, będą mogli również skorzystać z dopłat umożliwiających bezpłatne korzystanie z terminali płatniczych w ramach programu Polska Bezgotówkowa.

***

Bank Pocztowy, należący do Grupy Poczty Polskiej, obecny na rynku od 1990 roku, oferuje proste i bezpieczne produkty finansowe w przyjaznej cenie, poprzez liczącą blisko 4,7 tys. placówek sieć Poczty Polskiej i Banku, a także szybką, bezpieczną i nowoczesną bankowość cyfrową – EnveloBank.

Dzięki swojej dostępności, zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, Bank Pocztowy chce być liderem bankowości detalicznej w Polsce regionalnej, bankiem chętnie wybieranym przez rodziny i mikrofirmy oraz uczestników rynku e-commerce, liczącym się partnerem inicjatyw rządowych i społecznych oraz integratorem i głównym dostawcą usług finansowych w Grupie Poczty Polskiej. 

Dostępna dla wszystkich Klientów oferta Banku Pocztowego obejmuje rachunki-oszczędnościowo-rozliczeniowe, karty do kont, karty kredytowe, zagraniczne przekazy pieniężne, kredyty gotówkowe i hipoteczne, depozyty i konta oszczędnościowe, fundusze inwestycyjne oraz ubezpieczenia. Bank rozwija się także w zakresie rozwiązań dla mikro, małych i średnich firm oraz klientów instytucjonalnych – w tym z obszaru mieszkalnictwa.

Główny akcjonariusz Banku, Poczta Polska S.A., posiada 75% akcji (minus dziesięć akcji). Drugim jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. – 25% akcji (plus dziesięć akcji).

Bank Pocztowy – zawsze blisko, tak jak tego potrzebujesz