Certyfikat Customer Contact Centres dla eService

Blog featured image

eService uzyskał certyfikat potwierdzający zgodność systemu zarządzania telecentrum firmy z normą EN 15838:2003 Customer Contact Centres. Wydany przez Société Générale de Surveillance (SGS) certyfikat potwierdza wysoką jakość usług i wsparcia klientów w zakresie dokonywania płatności elektronicznych na rynku europejskim. Centrum Obsługi Akceptanta eService jest jednym z zaledwie czterech polskich call center, które mogą pochwalić się tym certyfikatem.

Uzyskanie tak prestiżowego certyfikatu traktujemy jak wyróżnienie i pewnego rodzaju nagrodę za wysiłek wkładany w stałe doskonalenie jakości obsługi, rozbudowę systemów wsparcia oraz optymalizację procesów zarządzania. To również sukces ludzi pracujących w naszym telecentrum, którzy na co dzień, przez całą dobę służą pomocą klientom w kraju i za granicą. Ponieważ jednym z warunków przyznania tego certyfikatu jest wysoki poziom satysfakcji klientów, stanowi on także najlepszy dowód wysokiej jakości pracy naszych konsultantów. Serdecznie im gratuluję – mówi Marta Maliszewska, dyrektor Departamentu Operacji eService.

Konsultanci w call center eService są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Centrum Obsługi Akceptanta, jako pierwsza linia wsparcia kompleksowo obsługuje napływające od klientów zgłoszenia dotyczące spraw technicznych, produktów i usług firmy, a także rozliczeń. W ubiegłym roku klienci korzystający z infolinii eService wykonali blisko 271 tys. połączeń. W ciągu trzech kwartałów roku 2018, było ich już ponad 233 tys.

Do pomyślnego ukończenia audytu i uzyskania certyfikatu niezbędne jest otrzymanie pozytywnych ocen wielu obszarów funkcjonowania telefonicznej obsługi klienta, m.in.: strategii zarządzania i polityki zarządczej, pracy konsultantów, infrastruktury, procesów, zadowolenia klientów oraz odpowiedzialności społecznej. Oznacza to, że firmy wyróżnione certyfikatem muszą posiadać wysokie kompetencje w zakresie umiejętnego traktowania rozmówców i zgłaszanych przez nich zagadnień, sprawnego wprowadzenia nowych procesów obsługowych oraz przetwarzania reklamacji i statystyk dotyczących obsługi. Przyznanie certyfikatu potwierdza satysfakcję klientów wynikającą z jakości obsługi, zrozumiałości i czytelności udzielanych porad i informacji a także niedługiego czasu oczekiwania na połączenie.

Certyfikat zgodności z EN 15838 wydany dla eService jest już kolejnym tego typu certyfikatem uzyskanym przez firmę i pozostaje ważny do września 2020 roku. Podmiotem, który przeprowadził proces homologacji była firma SGS Polska.

SGS (Société Générale de Surveillance) jest wiodącą firmą kontrolną, weryfikacyjną, testującą i certyfikującą, uznawaną za światowy wzorzec jakości i etyki. Firma działa w sieci ponad 1 800 biur i laboratoriów na całym świecie, zatrudniając ponad 85,000 pracowników. Jej główna siedziba mieści się w Genewie, w Szwajcarii.