GettyImages-669887538

eService tom

Twój biznes jest w ciągłym ruchu? Klienci nie zawsze mają przy sobie gotówkę? Szukasz sposobu na wygodną obsługę płatności bezgotówkowych bez potrzeby wykorzystywania terminala? Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Zamień swój telefon lub tablet w urządzenie do przyjmowania płatności z aplikacją eService tom. To nowoczesna usługa, która świetnie sprawdzi się w każdym biznesie.

Instrukcja pierwszego logowania

eService-tom-logowanie,pierwsze-logowanie,instrukcja-obsługi

 

Aplikację eService tom możesz pobrać w sklepie Google Play Store.

 

 

Przewodnik po aplikacji dostępny jest TUTAJ

Aplikacja działa na dowolnym urządzeniu z systemem operacyjnym Android 8.1 i wyższym wyposażonym w czytnik NFC.

 

Nie. Aplikacja działa na urządzeniach z systemem operacyjnym Android 8.1 i wyższym.

Tak. Kupujący  wprowadza kod PIN bezpośrednio na ekranie Twojego urządzenia.

Terminal aplikacyjny akceptuje karty Visa, Mastercard oraz rozwiązania Google Pay, Apple Pay i BLIK zbliżeniowy.

 

Login i hasło otrzymasz w e-mailu, który zostanie do Ciebie wysłany z adresu support@gptom.com.

Nie musisz ręcznie przeprowadzać operacji zamknięcia dnia. Ta operacja przeprowadzana jest automatycznie. Transakcje są wysyłane do rozliczenia o godzinie 01:00 każdego dnia.

Nieustannie dbamy o bezpieczeństwo i rozwój aplikacji. Dlatego aktualizacje aplikacji udostępniane są średnio raz w miesiącu. Aby zaktualizować aplikację należy wejść do sklepu Google Play.

Tak. Aplikacja umożliwia wysłanie potwierdzenia e-mailem, SMS-em, wygenerowanie kodu QR do pobrania potwierdzenia oraz wydruk potwierdzenia po wcześniejszym połączeniu z drukarką. 

Możesz powiązać dotychczasowy TID (Terminal ID) z nowym urządzeniem. Aby to zrobić zaloguj się na nowym urządzeniu, wybierz dotychczasowy TID i całość operacji potwierdź kodem autoryzacyjnym wysłanym na Twój adres e-mail.