Spolka nalezaca do EVO Payments International

Rzecznik Klienta

Jako pierwszy agent rozliczeniowy w Polsce powołaliśmy stanowisko Rzecznika Klienta. Zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów i chcemy wspierać ich w prowadzeniu biznesu. Jesteśmy otwarci na dialog i dążymy do doskonałości, aby oferowane rozwiązania w pełni odpowiadały potrzebom naszych Klientów.

 Zasady zgłaszania spraw do Rzecznika Klienta:

  • reklamacja została wcześniej zgłoszona do eService ale odpowiedź nie jest satysfakcjonująca dla Klienta
  • zgłoszenie powinno zostać przesłane pisemnie na adres e-mail rzecznik.klienta(at)eservice.pl lub na adres korespondencyjny:

eService Sp. z o.o.

ul. Jana Olbrachta 94

01-102 Warszawa

z dopiskiem "Rzecznik Klienta"

 

RZECZNIK KLIENTA:

Natalia Herasimowicz

rzecznik.klienta(at)eservice.com.pl

 

* * *

Administratorem Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzoną korespondencją jest Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (01-102) przy ul. Jana Olbrachta 94. 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu niezbędnym do obsługi Pani/Pana zapytania w ramach niniejszego formularza kontaktowego. 

Dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania i ochrony Pani/Pana danych osobowych przez eService oraz o przysługujących Pani/Panu prawach dostępne są w Polityce Prywatności eService.