Spolka nalezaca do EVO Payments International

Rzecznik Klienta

Jako pierwszy agent rozliczeniowy w Polsce powołaliśmy stanowisko Rzecznika Klienta. Zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów i chcemy wspierać ich w prowadzeniu biznesu. Jesteśmy otwarci na dialog i dążymy do doskonałości, aby oferowane rozwiązania w pełni odpowiadały potrzebom naszych Klientów.

 Zasady zgłaszania spraw do Rzecznika Klienta:

  • reklamacja została wcześniej zgłoszona do eService ale odpowiedź nie jest satysfakcjonująca dla Klienta
  • zgłoszenie powinno zostać przesłane pisemnie na adres e-mail rzecznik.klienta(at)eservice.pl lub na adres korespondencyjny:

eService Sp. z o.o.

ul. Jana Olbrachta 94

01-102 Warszawa

z dopiskiem "Rzecznik Klienta"

 

RZECZNIK KLIENTA:

Natalia Herasimowicz

rzecznik.klienta(at)eservice.com.pl