Spolka nalezaca do EVO Payments International

Aktualności eService

13. grudzień 2018 - Mastercard i eService ogłosiły pilotażowe wdrożenie rozwiązania LitePOS, które sprawia, że smartfon może spełniać funkcje zastrzeżone dotąd wyłącznie dla terminali płatniczych. LitePOS działa w oparciu o innowacyjną technologię „PIN on glass”. Połączenie smartfona oraz współpracującej z nim przystawki umożliwia bezpieczne przyjmowanie płatności kartowych również o wartości przekraczającej 50 zł i wymagających podania kodu PIN. To pierwsze tego typu wdrożenie na polskim rynku – jednym z trzech pierwszych w Europie. W pilotażu, który potrwa do czerwca 2019 r., może wziąć udział kilkuset klientów eService.
WIĘCEJ
04. grudzień 2018 - Posnet, lider w branży urządzeń fiskalnych oraz eService, lider rynku procesowania transakcji bezgotówkowych zawarli umowę o wzajemnej współpracy w zakresie oferowania urządzeń i rozwiązań dla przedsiębiorstw handlowych oraz usługowych. Pierwszym efektem jest opracowanie i wprowadzenie na rynek rozwiązania POSPAY, innowacyjnej oferty łączącej funkcjonalności terminala płatniczego oraz kasy i drukarki fiskalnej.
WIĘCEJ
09. listopad 2018 - W związku z setną rocznicą odzyskania niepodległości i ustanowieniem 12 listopada 2018 r., dniem wolnym od pracy, eService uprzejmie informuje, że przelewy pieniężne dotyczące rozliczeń transakcji naszych Klientów będą tego dnia realizowane w normalnym trybie - bez żadnych ograniczeń. Dokładamy starań, by pieniądze naszych klientów bezzwłocznie trafiały na ich konta, także w dniu tak doniosłego święta.
WIĘCEJ
08. listopad 2018 - eService uzyskał certyfikat potwierdzający zgodność systemu zarządzania telecentrum firmy z normą EN 15838:2003 Customer Contact Centres. Wydany przez Société Générale de Surveillance (SGS) certyfikat potwierdza wysoką jakość usług i wsparcia klientów w zakresie dokonywania płatności elektronicznych na rynku europejskim. Centrum Obsługi Akceptanta eService jest jednym z zaledwie czterech polskich call center, które mogą pochwalić się tym certyfikatem.
WIĘCEJ
09. październik 2018 - Możliwość płacenia kartą lub telefonem w okolicznych sklepach i punktach usługowych jest ważniejsza przy wyborze miejsca zamieszkania niż odległość od miejsca zamieszkania rodziny i przyjaciół, wynika z najnowszego badania – Postawy Polaków wobec form płatności. Aż 60% Polaków płatność kartą lub telefonem określa jako preferowaną formę rozliczeń. Zmienia się też percepcja płatności bezgotówkowych. Polacy zaczynają traktować ich dostępność jako coś naturalnego i oczywistego, podobnie jak dostęp do internetu czy ciepłą wodę w kranie.
WIĘCEJ
27. wrzesień 2018 - eService finalizuje pierwsze umowy na dostarczenie i obsługę terminali płatniczych dla przedstawicieli sektora publicznego, którzy przystąpili do programu Polska Bezgotówkowa, w jego nowej formule. Wśród odbiorców znalazły się Gminy Pilica (woj. śląskie) i Uchanie (woj. lubelskie), a także dwa szpitale – Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu oraz Szpital Powiatowy w Zawierciu. Beneficjenci otrzymają nowoczesne terminale bezpłatnie. Będą mogli korzystać z nich nawet przez trzy lata, nie ponosząc żadnych kosztów. Dodatkowo, wybierający nowoczesny terminal Smart D220 dostępny tylko w ofercie eService otrzymają go na własność, całkowicie za darmo.
WIĘCEJ
14. sierpień 2018 - 1 września br., dwie duże inicjatywy promujące rozwój płatności bezgotówkowych w Polsce połączą swoje siły. Polska Bezgotówkowa – jak dotąd największy program wspierający rozwój płatności bezgotówkowych w Polsce, zostanie rozszerzony i włączy się w inicjatywę upowszechniania płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej, prowadzoną dotąd przez Krajową Izbę Rozliczeniową we współpracy z Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii oraz partnerem społecznym - Fundacją KIR na rzecz Rozwoju Cyfryzacji Cyberium.
WIĘCEJ
12. lipiec 2018 - Nowoczesne terminale płatnicze to zaawansowane urządzenia, które mogą działać praktycznie wszędzie i obsługiwać różne rodzaje płatności – kartą, telefonem czy BLIK’iem. Są lekkie, wytrzymałe i mobilne, coraz częściej mają kolorowy wyświetlacz i przypominają smartfon. Niektóre z nich mogą nawet wejść w interakcję z klientem i po udanej transakcji podziękować czy „puścić oczko”. eService zbadał, jaki zdaniem użytkowników powinien być nowoczesny i przyjazny terminal płatniczy.
WIĘCEJ
02. lipiec 2018 - Dziś ruszyła telewizyjna kampania reklamowa promująca portal www.bezgotowki.pl. Jej celem jest zachęcenie przedsiębiorców do korzystania z płatności bezgotówkowych i pokazanie wynikających z tego korzyści. Przygotowane zostały cztery spoty reklamowe, które będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Inicjatorem kampanii jest największy polski agent rozliczeniowy – eService Sp. z o.o., który jako pierwsza firma w branży zdecydował się na tak szeroką akcję reklamową w mediach elektronicznych.
WIĘCEJ
27. czerwiec 2018 - Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService, lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczeń transakcji elektronicznych, przekroczył liczbę 200 000 terminali płatniczych obsługiwanych w sieci pod własną marką. Według danych na 15 czerwca 2018 r., firma procesowała także transakcje płatnicze dla ponad 65 000 terminali oferowanych przez jej partnerów na dziesięciu rynkach europejskich.
WIĘCEJ
12. czerwiec 2018 - Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych – eService, Związek Banków Polskich i Warszawski Instytut Bankowości podpisały porozumienie w sprawie dołączenia do programu „Bezpieczeństwo w Cyberprzestrzeni”. W ramach inicjatywy będą prowadzone działania edukacyjne na rzecz popularyzacji i bezpiecznego funkcjonowania obrotu bezgotówkowego. eService jest pierwszym i obecnie jedynym agentem rozliczeniowym, który przystąpił do programu. Uczestniczą w nim już najwięksi przedstawiciele sektora bankowego oraz firm technologicznych.
WIĘCEJ
21. marzec 2018 - Joanna Seklecka, Prezes eService, czołowego dostawcy usług i rozwiązań na rynku akceptacji płatności bezgotówkowych, otrzymała wyróżnienie w rankingu eDukat 2018 w kategorii „Osobowość Roku Świata Bezgotówkowego".
WIĘCEJ
01. marzec 2018 - eService, PKO Bank Polski, Poczta Polska i Orange zawiązują Koalicję liderów na rzecz Polski bezgotówkowej, która będzie wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa decydujące się na skorzystanie z oferty darmowych terminali płatniczych w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.
WIĘCEJ
08. luty 2018 - Zainteresowanie uzyskaniem darmowych terminali w ramach Programu Polska Bezgotówkowa rośnie. W nocy z 7 na 8 lutego pierwsze pięć podmiotów przeszło pełen proces weryfikacji w Programie Polska Bezgotówkowa. Wśród nich jest klub sportowy Warszawska Akademia Sportów Walki Wilanów, która jako pierwsza podpisała umowę z eService w ramach Programu.
WIĘCEJ
01. luty 2018 - eService jeden z liderów na rynku akceptacji płatności bezgotówkowych, wspólnie z PKO Bankiem Polskim bierze aktywny udział w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego „Polska Bezgotówkowa”. Jest to wspólna inicjatywa wydawców kart, agentów rozliczeniowych, organizacji płatniczych, Związku Banków Polskich i Ministerstwa Rozwoju. Program powstał z myślą o mikro i małych przedsiębiorcach, takich jak właściciele punktów usługowych, zakładów kosmetycznych czy małych osiedlowych sklepików, którzy chcieliby rozpocząć przyjmowanie opłat za towary i usługi przy pomocy kart płatniczych.
WIĘCEJ
22. styczeń 2018 - Wyposażenie Policji w terminale POS to efekt współpracy Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii oraz Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR) w ramach ogólnopolskiego Programu upowszechniania płatności bezgotówkowych w administracji publicznej. Do obsługi płatności bezgotówkowych w terminalach POS w Policji wybrane zostało Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. Dzięki temu, za mandat np. za przekroczenie prędkości będziemy mogli zapłacić kartą lub BLIKIEM.
WIĘCEJ
15. grudzień 2017 - Jak wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie eService, coraz większa liczba Polaków preferuje płatności bezgotówkowe (56%). Zaraz po powszechnie znanej karcie płatniczej, drugą najbardziej rozpoznawalną formą płatności zbliżeniowych okazuje się metoda z wykorzystaniem telefonu. Wskazało ją aż 52% ankietowanych, z czego aż 14% wymieniło ją przed gotówką i kartą. Najpowszechniej znaną formą płatności telefonem okazał się natomiast BLIK – 35%.
WIĘCEJ
20. listopad 2017 - eService, lider na rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczeń transakcji elektronicznych, wraz z Pocztą Polską wprowadza nowe ułatwienia dla klientów. Każdy, kto odbiera przesyłki pobraniowe, będzie mógł zapłacić za nie bezgotówkowo – zarówno u kuriera, jak i w placówce Poczty Polskiej.
WIĘCEJ
07. listopad 2017 - Jesteś Sceptykiem, Marzycielem, a może należysz do grupy Zamożnych? Czy wiesz, jak postawy wobec pieniędzy przekładają się na to, w jaki sposób dysponujesz swoimi środkami na koncie, jak podchodzisz do płatności bezgotówkowych oraz czy zdecydowanie wybierasz gotówkę zamiast karty płatniczej? Z badania pt. „Postawy Polaków wobec form płatności”, przeprowadzonego na zlecenie eService wynika, że postawy Polaków dzielą się na sześć bardzo złożonych segmentów, określających postawy zarówno wobec form płatności, jak i czynności związanych z zarządzaniem domowym budżetem.
WIĘCEJ
02. październik 2017 - Zmiana w Zarządzie eService Sp. z o.o. – od 1 października br. stanowisko Prezesa objęła Joanna Seklecka, dotychczasowa Wiceprezes. Ustępujący Prezes, Marek Paradowski nadal pozostanie w strukturze eService i zajmie stanowisko członka Rady Nadzorczej.
WIĘCEJ
17. lipiec 2017 - Sieć supermarketów Mila od lutego 2017 roku dołączyła do grona Klientów eService. Jest to kolejny Klient sieciowy obsługiwany przez lidera rynku, wśród agentów rozliczeniowych.
WIĘCEJ
05. lipiec 2017 - eService, lider wśród agentów rozliczeniowy w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej, po raz kolejny został wyróżniony w prestiżowym rankingu miesięcznika Forbes - „Diamenty Forbesa 2017” - w kategorii firm o poziomie przychodów powyżej 250 mln PLN.
WIĘCEJ
26. maj 2017 - Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powołuje stanowisko Rzecznika Klienta. eService to pierwsza w Polsce firma umożliwiająca akceptację kart płatniczych, która zdecydowała się na taki ruch. Celem tych działań jest jeszcze większa dbałość o przedsiębiorców, korzystających z usług akceptacji oraz rozliczania transakcji bezgotówkowych.
WIĘCEJ
06. kwiecień 2017 - Joanna Seklecka w gronie 20 ekspertek, które stoją na czele rewolucji fintech.
WIĘCEJ