eService benefits- program lojalnościowy FAQ
Program oferuje pełen zestaw narzędzi lojalnościowych: punkty, cyfrowe pieczątki, poziomy lojalności, subskrypcje, prezenty urodzinowe i powitalne, rabaty, kody promocyjne, program poleceń, dynamiczne kupony i automatyczne scenariusze.
Tak, klient ma dostęp przez aplikację webową (wszystkie pakiety) oraz – w wyższych pakietach – przez aplikację mobilną.
Tak, system automatycznie tworzy segmentację klientów oraz prowadzenie kampanii dopasowanych do ich zachowań i historii zakupowej.
Tak – personalizacja wizualna aplikacji (np. kolory, logo, banery) na podstawie materiałów dostarczonych przez klienta jest zawarta w cenie.
Program lojalnościowy został wdrożony z sukcesem zarówno w Europie jak i Stanach Zjednoczonych u takich partnerów biznesowych jak: Gucci, Burger King, Insomnia Coffee.
Tak – możliwe jest wdrożenie programu bez integracji, choć część funkcji (np. automatyczna identyfikacja przy kasie) może być wtedy ograniczona.
Czas integracji uzależniony jest od partnera obsługującego system kasowy. Web app uruchamiana jest szybko, natomiast aplikacja mobilna i pełna integracja POS wymagają więcej czasu.
System kasowy musi być połączony z internetem. Klient może zidentyfikować się kodem QR z aplikacji lub numerem telefonu – nawet offline.
Tak – możliwe jest planowanie i wysyłka automatycznych powiadomień, np. z okazji urodzin, braku wizyt, nowej promocji itp.
Tak – system umożliwia tworzenie segmentów klientów i prowadzenie kampanii tylko do określonych grup.
Tak – dostępny jest rozbudowany panel raportowy: sprzedaż, kampanie, efektywność komunikacji, aktywność klientów i więcej.