logo firmy
Baza wiedzy eService
    • English
  • English
Zagadnienia techniczne
  • Zagadnienia techniczne
  • Zagadnienia finansowe
  • Obsługa terminala płatniczego
  • Zmiana danych
  • Obsługa reklamacji
  • DCC-nowe zasady
  • Produkty
      Wróć na stronę główną
      1. Baza wiedzy eService
      2. Zagadnienia techniczne
      • Zagadnienia techniczne
      • Zagadnienia finansowe
      • Obsługa terminala płatniczego
      • Zmiana danych
      • Obsługa reklamacji
      • DCC-nowe zasady
      • Produkty

      Zagadnienia techniczne

      Dowiedz się więcej o produktach i usługach oferowanych przez eService.
      • Terminal nie może połączyć się z Centrum Rozliczeniowym
      • Na terminalu lub pin padzie wyświetla się komunikat: TAMPER lub ALERT IRUPTION
      • Terminal nie wykonał zamknięcia dnia, wyświetla się komunikat Wykonaj wysyłkę lub zamknij dzień aplikacji
      • Na wydruku zamknięcia dnia pojawił się komunikat – Salda niezbilansowane
      • Uszkodzona klawiatura (terminal lub PIN Pad nie reaguje na naciskanie klawiszy)
      • Na terminalu pojawił się komunikat Problem z PIN Padem
      • Problem z drukowaniem potwierdzeń z terminala
      • Jaki rodzaj papieru termicznego należy zakupić, aby uzyskać poprawną jakość wydruków potwierdzenia transakcji?
      • Gdzie złożyć zamówienie papieru do terminala?
      • Jak należy obsługiwać terminal przenośny?
      • Ingenico IWL220
      • Ingenico Move: brak połączenia GPRS – karta SIM
      • Verifone VX675 – brak połączenia
      • Ingenico MOVE - nie drukuje poprawnie
      • Ingenico ICT220 oraz DESK - nie drukuje poprawnie