Baza wiedzy eService
Polski
English
English
Obsługa terminala płatniczego
Zagadnienia techniczne
Zagadnienia finansowe
Obsługa terminala płatniczego
Zmiana danych
Obsługa reklamacji
DCC-nowe zasady
Produkty
Wróć na stronę główną
Baza wiedzy eService
Obsługa terminala płatniczego
Zagadnienia techniczne
Zagadnienia finansowe
Obsługa terminala płatniczego
Zmiana danych
Obsługa reklamacji
DCC-nowe zasady
Produkty
Obsługa terminala płatniczego
Zobacz informacje dotyczące obsługi terminala płatniczego POS.
Transakcja sprzedaży z Kodem PIN
Transakcja sprzedaży z podpisem klienta
Transakcja sprzedaży kartą zbliżeniową
Czym różni się unieważnienie od zwrotu?
Jak wykonać transakcję zwrotu na kartę klienta?
Jak wykonać unieważnienie transakcji sprzedaży/zwrotu?
Jak wykonać unieważnienie transakcji DCC?
Jak wykonać zwolnienie pre-autoryzacji?
Jak wydrukować raport miesięczny z terminala?
Co to jest Blik?
Na czym polegają płatności mobilne w systemach Android Pay, Apple Pay, Samsung Pay?
Jak zgłosić kradzież terminala?
Dlaczego na wyświetlaczu terminala pojawił się komunikat „ODMOWA”?
Podczas płacenia kartą kupujący kilkakrotnie wpisał błędny numer PIN. Obecnie kartą nie można dokonać żadnej transakcji.
Czy istnieje podstawa prawna, zobowiązująca posiadacza karty do podpisania karty, skoro jest na PIN? Czy można przyjąć niepodpisaną kartę?
Mam wrażenie, że podana mi karta jest fałszywa. Co powinienem zrobić?
Jak należy postąpić w przypadku pojawienia się komunikatu na terminalu „Zatrzymaj kartę”?
Co zrobić z kartą znalezioną? Czy jest możliwość uzyskania adresu i odesłania jej właścicielowi?
Czy można przyjąć płatność kartą wydaną na inną osobę (np.: wydaną na współmałżonka)?
Co to jest numer POS ID?
Jak wykonać kopię wydruku?
Co to jest Karta Przedpłacona? Dlaczego nie ma na niej imienia i nazwiska okaziciela karty?
Przyjęcie zapłaty kartą płatniczą