logo firmy
Baza wiedzy eService
    • English
  • English
Zagadnienia finansowe
  • Zagadnienia techniczne
  • Zagadnienia finansowe
  • Obsługa terminala płatniczego
  • Zmiana danych
  • Obsługa reklamacji
  • DCC-nowe zasady
  • Produkty
      Wróć na stronę główną
      1. Baza wiedzy eService
      2. Zagadnienia finansowe
      • Zagadnienia techniczne
      • Zagadnienia finansowe
      • Obsługa terminala płatniczego
      • Zmiana danych
      • Obsługa reklamacji
      • DCC-nowe zasady
      • Produkty

      Zagadnienia finansowe

      • Jak sprawdzić czy transakcja doszła do skutku? - Terminal Verifone
      • Jak sprawdzić czy transakcja doszła do skutku? - Terminal Ingenico
      • Jak sprawdzić czy transakcja doszła do skutku? - Terminal D220 Smart Pos
      • W jaki sposób uregulować fakturę?
      • Jak zamówić fakturę elektroniczną lub uzyskać dostęp do platformy raportowej?
      • Nie pamiętam hasła do platformy raportowej/faktur elektronicznych.
      • Jak odczytywać tytuł przelewu?
      • Jakie mogą być przyczyny braku przelewu za transakcje?
      • Ile czasu trwa księgowanie środków po wykonaniu transakcji zwrotu?
      • Dlaczego na wydruku transakcji widnieje napis unieważnienie/odmowa, a Okaziciel karty otrzymał SMS o obciążeniu rachunku?
      • Zagadnienia finansowe
      • Jak sprawdzić czy transakcja doszła do skutku?