1. Wybierz przycisk MENU (pierwszy szary klawisz z lewej strony pod wyświetlaczem).
2. Wybierz „Zarządzanie”.
3. Używając strzałki w prawo, odszukaj „Parametry komunikacji” i wybierz tę opcję.
4. Wpisz hasło 2585 i zatwierdź zielonym przyciskiem.
5. Wybierz opcję „Sieci”, a następnie „GPRS”.
6. Wybierz „Orange/T-mobile” lub „Plus”, w zależności od rodzaju karty znajdującej się w terminalu.
7. Terminal wykona automatyczny restart. Zaczekaj, aż powróci do głównego ekranu.
8. Zweryfikuj poprawność połączenia poprzez wybranie przycisku MENU (pierwszy szary klawisz po lewej stronie pod wyświetlaczem).
9. Wybierz „Płatność”.
10. Używając strzałki w prawo, odszukaj „Funkcje administracyjne” i wybierz tę opcję.
11. Wpisz hasło 123456 i zatwierdź zielonym przyciskiem.
12. Strzałką w prawo odszukaj „Sprawdzenie łączności” i wybierz tę opcję.
Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt telefoniczny: 22 533 22 22 lub e-mail: coa@eservice.com.pl