Jak naprawić brak połączenia GPRS – karta SIM
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Wyłącz terminal, przytrzymując jednocześnie żółty przycisk i kropkę znajdującą się pod 9 tak długo, aż terminal się wyłączy. Urządzenie musi być odłączone od ładowarki.
2. Po 30 sekundach włącz terminal zielonym przyciskiem.
3. Sprawdź, czy wyświetla się komunikat „NO SIM”.
4. Zweryfikuj, czy widoczny jest wskaźnik zasięgu oraz czy zasięg miga (pojawia się i znika).
5. Wykonaj test połączenia poprzez wybranie żółtego przycisku, wpisz hasło 123456 i zatwierdź je zielonym przyciskiem. Strzałką w dół odszukaj „Test połączenia” i zatwierdź zielonym przyciskiem.
Jeśli terminal nadal nie działa poprawnie, wykonaj następujące kroki:
1. Wybierz żółty przycisk, wpisz hasło 123456 i zatwierdź je zielonym przyciskiem. Strzałką w dół odszukaj „Zmiana APN” i zatwierdź zielonym przyciskiem. APN powinien być zgodny z rodzajem karty SIM:
Orange/T-mobile: pos.eservice.pl
Plus: apn.eservice2.pl
Po zatwierdzeniu APN terminal automatycznie się zrestartuje.
2. Wykonaj test połączenia poprzez wybranie żółtego przycisku, wpisz hasło 123456 i zatwierdź je zielonym przyciskiem. Strzałką w dół odszukaj „Test połączenia” i zatwierdź zielonym przyciskiem.
Twój terminal powinien być gotowy do pracy. Jeśli nadal występuje brak połączenia, prosimy o kontakt telefoniczny: 22 533 22 22 lub e-mail: coa@eservice.com.pl