Obsługa terminala płatniczego
Zobacz informacje dotyczące obsługi terminala płatniczego POS.
- Transakcja sprzedaży kartą zbliżeniową
- Przyjęcie zapłaty kartą płatniczą
- Jak wykonać transakcję zwrotu na kartę klienta?
- Transakcja sprzedaży z Kodem PIN
- Transakcja sprzedaży z podpisem klienta
- Czym różni się unieważnienie od zwrotu?
- Jak wykonać unieważnienie transakcji sprzedaży/zwrotu?
- Jak wykonać unieważnienie transakcji DCC?
- Jak wykonać zwolnienie pre-autoryzacji?
- Jak wykonać kopię wydruku?
- Jak wydrukować raport miesięczny z terminala?
- Co to jest Blik?
- Na czym polegają płatności mobilne w systemach Android Pay, Apple Pay, Samsung Pay?
- Dlaczego na wyświetlaczu terminala pojawił się komunikat „ODMOWA”?
- Podczas płacenia kartą kupujący kilkakrotnie wpisał błędny numer PIN. Obecnie kartą nie można dokonać żadnej transakcji.
- Czy istnieje podstawa prawna, zobowiązująca posiadacza karty do podpisania karty, skoro jest na PIN? Czy można przyjąć niepodpisaną kartę?
- Jak zgłosić kradzież terminala?
- Mam wrażenie, że podana mi karta jest fałszywa. Co powinienem zrobić?
- Jak należy postąpić w przypadku pojawienia się komunikatu na terminalu „Zatrzymaj kartę”?
- Co zrobić z kartą znalezioną? Czy jest możliwość uzyskania adresu i odesłania jej właścicielowi?
- Czy można przyjąć płatność kartą wydaną na inną osobę (np.: wydaną na współmałżonka)?
- Co to jest Karta Przedpłacona? Dlaczego nie ma na niej imienia i nazwiska okaziciela karty?
- Co to jest numer POS ID?