Zagadnienia techniczne
Dowiedz się więcej o produktach i usługach oferowanych przez eService.
- Terminal nie może połączyć się z Centrum Rozliczeniowym
- Na terminalu pojawił się komunikat Problem z PIN Padem
- Na terminalu lub pin padzie wyświetla się komunikat: TAMPER lub ALERT IRUPTION
- Terminal nie wykonał zamknięcia dnia, wyświetla się komunikat Wykonaj wysyłkę lub zamknij dzień aplikacji
- Na wydruku zamknięcia dnia pojawił się komunikat – Salda niezbilansowane
- Uszkodzona klawiatura (terminal lub PIN Pad nie reaguje na naciskanie klawiszy)
- Jaki rodzaj papieru termicznego należy zakupić, aby uzyskać poprawną jakość wydruków potwierdzenia transakcji?
- Jak należy obsługiwać terminal przenośny?
- Problem z drukowaniem potwierdzeń z terminala
- Gdzie złożyć zamówienie papieru do terminala?
- Ingenico ICT220 oraz DESK - nie drukuje poprawnie
- Ingenico IWL220
- Ingenico Move: brak połączenia GPRS – karta SIM
- Verifone VX675 – brak połączenia
- Ingenico MOVE - nie drukuje poprawnie