Spolka nalezaca do EVO Payments International

Jaki wpływ będzie miało wejście w życie PSD2 i SCA na działalność klientów korzystających z usług eService?

Jak się przygotować do nowych wymogów?

Kwestie bezpieczeństwa klientów są w eService absolutnym priorytetem. Dlatego jesteśmy pierwszym polskim agentem rozliczeniowym, który jest w pełni przygotowany do sprawnego wdrożenia wszystkich wymagań stawianych przez SCA. Jako odpowiedzialny partner biznesowy zadbaliśmy też o opracowanie rozwiązań i procedur, dzięki którym będziecie Państwo mogli bez przeszkód korzystać z usług akceptacji płatności bezgotówkowych na nowych zasadach, angażując się w ich wdrożenie w minimalnym – niezbędnym ze względów technicznych stopniu. Najczęściej będą one ograniczone do konieczności zapoznania się z informacjami na temat zmian i poinstruowania pracowników zajmujących się obsługą transakcji.

Zakres zmian, jakie w związku z PSD2 dotyczą Państwa firmy, jest zależny od zakresu usług, z których Państwo korzystają.

     

  • Duże firmy i przedsiębiorstwa korzystające z rozwiązań zintegrowanych z systemami kasowymi.
  •  

Zakres niezbędnych zmian został ustalony w ramach indywidualnej współpracy i wsparcia technicznego. Informacje o zachodzących zamianach zostały przekazane podczas spotkań indywidualnych oraz cyklu seminariów poświęconych wdrażaniu PSD2. Prosimy o kontakt w tej sprawie z opiekunami i naszymi regionalnymi przedstawicielami handlowymi.

     

  • Klienci korzystający z usług akceptacji płatności bezgotówkowych za pomocą terminali płatniczych eService.
  •  

Niezbędne zmiany techniczne zapewniające dostosowanie Państwa terminali do nowych zasad są w całości realizowane przez specjalistów eService i w dniu wejścia w życie nowych przepisów będą gotowe do pracy. Wspomniane zmiany polegają na aktualizacji oprogramowania terminali, która jest prowadzona bez konieczności działania z Państwa strony. Zalecamy natomiast zapoznanie się z przygotowanymi informacjami i przeszkolenie osób obsługujących terminale, ponieważ niektóre wymagania dotyczące autoryzacji transakcji kartowych zmieniają się w sposób zauważalny dla Państwa klientów i mogą się oni zwracać z pytaniami do Państwa.

Dla Państwa wygody przygotowaliśmy „ściągawkę” dla kasjerów, którą można wydrukować i umieścić przy terminalach. Można ją pobrać tutaj: www.eservice.pl/PSD2/materialy-do-pobrania. Do wyboru jest kilka wersji językowych dla naszych klientów z różnych krajów. Pliki zostały przygotowane zarówno dla klientów, którzy chcą wydrukowac je samodzielnie, jak i zamówić w profesjonalnej drukarni.

     

  • Klienci korzystający z bramki płatniczej eCommerce.
  •  

Podobnie jak w przypadku terminali płatniczych, wszystkie niezbędne zmiany zapewniające zgodność z wymaganym przez PSD2 standardem 3-D Secure a ponadto także certyfikatem PCI DSS, są wdrażane przez eService i nie wymagają działań ze strony korzystających z nich klientów. Rozwiązania 3-D Secure nie powinny także nastręczać trudności posiadaczom kart, którzy po 14 września będą za ich pomocą dokonywać płatności za kupowane towary i usługi.

Oprócz obsługi aspektów technicznych i formalnych związanych ze wdrażaniem regulacji i wymogów wynikających z PSD2 oraz SCA przygotowaliśmy także program wsparcia dla wszystkich naszych Klientów oraz korzystających z ich usług konsumentów. Więcej informacji o technicznej stronie zmian wnoszonych przez PSD2 oraz ich wpływie na działalność w zakresie przyjmowania płatności można znaleźć w materiale: PSD2 - Najważniejsze zmiany i konsekwencje.