Karty płatnicze

Spolka nalezaca do EVO Payments International

Terminale przenośne z zintegrowanym modułem NFC do realizacji transakcji bezstykowych

Terminal płatniczy to duże udogodnienie w płatnościach mobilnych. Przenośne urządzenie idealnie sprawdza się m.in. w takich miejscach jak restauracje, hotele czy firmy cateringowe, czyli u przedsiębiorców świadczących usługi, których charakter wymaga dotarcia z terminalem kart płatniczych bezpośrednio do klienta. To także idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają stałego miejsca prowadzenia biznesu lub prowadzą działalność sezonowo.

Urządzenie przenośne posiada wiele zalet. Wykorzystanie łączności bezprzewodowej w technologii GPRS, WiFi i Bluetooth oraz zastosowanie akumulatorów zapewniających długi czas pracy z baterii sprawia, że mobilny terminal płatniczy umożliwia przyjmowanie płatności, praktycznie w każdym miejscu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Może być wyposażony szybką drukarkę lub wysyłać elektroniczne potwierdzenie transakcji. Dzięki temu terminal mobilny to niezastąpione i poręczne narzędzie pracy dla różnych branż i środowisk.

Mobilny terminal płatniczy – korzyści

Mobilność jest dziś w cenie. Klienci nie tylko dużych, ale także małych firm, cenią sobie wygodę i elastyczność w sferze płatności. Oczekują, że każdej realizowanej transakcji towarzyszyć będzie komfort i bezpieczeństwo. Przenośny terminal płatniczy spełnia te oczekiwania i satysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających klientów. Jest odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie ze strony użytkowników ponad 41 milionów kart płatniczych. Badania rynku pokazują, że chcą oni mieć do dyspozycji szybkie płatności, w każdym miejscu i o każdej porze.

Płatności mobilne dają także wiele korzyści przedsiębiorcom, którzy je wprowadzają. Dzięki nim możliwe jest zwiększenie obrotów firmy, a także kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa, jako nowoczesnego i przyjaznego klientom. Mobilne terminale płatnicze są nieocenione m.in. w takich branżach jak restauracje, hotelarstwo, usługi kurierskie czy transport.

Terminal płatniczy, a obroty firmy

Udostępnienie wielu form płatności sprzyja większej sprzedaży. Brak odpowiedniego terminala płatniczego, a co za tym idzie – niezadowolenie klientów z ograniczonych możliwości zapłaty – może ich zniechęcić i odwieść od robienia zakupów lub korzystania z usług.

Możliwość zapłacenia w dogodny sposób jest kluczem do zadowolenia kupujących. Wygoda i komfort płatności pozwala zaś utrzymać dotychczasowych klientów i przyciągnąć nowych, stwarzając im dodatkowo dobre warunki do robienia większych zakupów.