Z całą pewnością prawda. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość usług i obsługi, a z nią nierozerwalnie wiążą się innowacje. Stale pracujemy nad rozwojem naszych usług. Zainwestowaliśmy we własne centrum rozwoju oprogramowania, w którym zatrudniamy wysokiej klasy specjalistów. Dzięki nim mamy najnowocześniejsze na rynku systemy informatyczne. Posiadamy dwa nowoczesne i niezależne centra przetwarzania danych, co zapewnia bezpieczeństwo i ciągłość usług w razie awarii jednego z ośrodków. Wprowadzamy też na polski rynek innowacje pochodzące z zagranicy. Przykładami mogą być nowoczesne terminale mobilne, czy usługi: Visa Checkout, GPay i Apple Pay, które udostępniliśmy klientom jako pierwsi w Polsce. Mamy też świadomość, że niektóre innowacje potrzebują wsparcia zanim przyjmą się na rynku. Dlatego jako jedyny agent rozliczeniowy w Polsce mamy całodobowe call-center i własną ogólnopolską sieć serwisową. Pozwala to błyskawicznie udzielać naszym klientom pomocy i bardzo szybko reagować na sprawy, z którymi się do nas zwracają.
eService to w tej chwili lider wśród agentów rozliczeniowych w Polsce?
Nieskromnie powiem, że tak. Prawie co druga transakcja bezgotówkowa w Polsce jest rozliczana przez eService. Nasza pozycja to wynik kilku czynników: indywidualnego podejścia do klienta, bogatej oferty produktowej oraz najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych i operacyjnych, które doceniają nasi partnerzy. Przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku obsługujemy transakcje realizowane za pomocą ponad 200 tys. terminali płatniczych. Z naszych usług korzysta m. in. PKN Orlen, Poczta Polska, PKO PB, Media Expert i wiele znanych marek handlowych oraz usługowych. Dostarczyliśmy też i obsługujemy terminale płatnicze zainstalowane w placówkach Totalizatora Sportowego, a nawet w policyjnych radiowozach. Przez nasze ręce przechodzą również transakcje z ponad 65 tys. terminali płatniczych działających w 9 krajach Europy. Dzięki temu zaliczamy się do liderów rynku rozliczeń bezgotówkowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako spółka jesteśmy częścią PKO BP - największego polskiego banku, który stanowi gwarancję stabilności finansowej i bezpieczeństwa. Należymy też do międzynarodowej Grupy EVO International Payments notowanej na NASDAQ. Jest ona jednym z największych niezależnych dostawców usług płatniczych prowadzących swoją działalność w USA, Kanadzie i Meksyku, a także w Europie. O naszej pozycji może świadczyć także to, że jako jedyna polska firma w branży, nieprzerwanie od 2009 r. gwarantujemy bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość świadczonych usług. Co roku jest ona kontrolowana i potwierdzana wydawanym przez TUV Certyfikatem ISO 9001.