Spolka nalezaca do EVO Payments International

 

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego. 

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta

(ze znajomością języka czeskiego lub słowackiego)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Główne zadania:

Kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim lub słowackim), w tym:

  • Udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji.
  • Obsługa terminali płatniczych.
  • Odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej dokumentacji.
  • Realizacja pisemnych dyspozycji Akceptantów.
  • Wprowadzanie zmian danych teleadresowych Akceptantów.
  • Kompleksowa obsługa reklamacji otrzymywanych od Akceptantów.
 
Wymagania:
  • Znajomość języka czeskiego lub słowackiego na min. poziomie C1 – warunek konieczny
  • Mile widziani native speakers
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze/serwisowaniu terminali POS/kas fiskalnych/autoryzacji transakcji
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Dobra znajomość obsługi MS Word oraz MS Excel
  • Opanowanie i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i operatywność

 

Oferujemy:
  • Dynamiczną i pełną wyzwań pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
  • Szkolenia i wsparcie w trakcie pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pakiet świadczeń medycznych

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie  CV na adres rekrutacja(at)eservice.com.pl w temacie wpisując „Specjalista ds. Obsługi Klienta (Czechy)”. Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

 

APLIKUJ