Spolka nalezaca do EVO Payments International

Poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i realizować z nami naprawdę fantastyczne, liczące się zadania! Naszym celem jest budowa pozytywnego doświadczenia klienta w długoterminowych relacjach z nami.

Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to mamy dla Ciebie coś wyjątkowego do zaoferowania…

 

Zostań

Konsultantem Centrum Obsługi Akceptanta (Warszawa)

i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna

 

U nas piłka jest po Twojej stronie

WYZWANIA DLA CIEBIE...
  • udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki
  • profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki

 

Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami

DOŁĄCZ DO NAS, JEŻELI...
  • posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta
  • jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych
  • jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem
  • charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
  • potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę
  • posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy oraz do współpracy
  • chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a także aktywnie samokształcisz
  • zarażasz pozytywną energią
  • posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1

 

eService to wyjątkowe miejsce, w którym rozwiniesz skrzydła

OFERUJEMY...
  • owocowe wtorki
  • wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny
  • motywacyjny system premiowy
  • świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas
  • fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować
  • realną szansę, aby wpłynąć na rozwój eService, dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy
  • możliwość czerpania satysfakcji z obsługi klientów
  • pracę w międzynarodowej organizacji
  • możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta
  • rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy.

 

Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, a także najnowsze technologie dostępne na rynku akceptacji kart płatniczych. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego interakcji z klientem. Poszukujemy zatem osoby, która z podobną dumą i konsekwencją będą wspierać nas w realizacji osiągnięć, będących naszym znakiem rozpoznawczym i dumą.

Dołącz do naszego Zespołu!

 

Wyślij swoje CV, aplikując przez poniższy przycisk i w temacie wpisując „COA”

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie  CV na adres rekrutacja(at)eservice.com.pl w temacie wpisując „COA”. Gwarantujemy całkowitą dyskrecję i poufność procesu rekrutacji.

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)."

Z uwagi na specyfikę procesu rekrutacji uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

APLIKUJ