Spolka nalezaca do EVO Payments International

 

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cashback) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego. 

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Doradca Klienta Kluczowego

(Key Account Manager)

 
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za  współpracę ze strategicznymi partnerami biznesowymi Spółki, w tym:
  • Realizowanie planów sprzedażowych w ramach indywidualnego portfela Klientów
  • Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi Klientami i pozyskiwanie Klientów należących do segmentu Klientów Kluczowych
  • Tworzenie projektów współpracy z Klientami, modeli dochodowości i koordynacja rozwiązań technicznych
  • Utrzymywanie relacji z Klientami swojego portfela i przygotowywanie indywidualnych strategii sprzedażowych dla Klientów
  • Utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z Klientami w obszarze usług świadczonych przez Spółkę
  • Wykonywanie analiz i kontrolowanie wyników indywidualnego portfela Klientów, w zakresie monitoringu parametrów sprzedażowych
  • Tworzenie modeli biznesowych dotyczących współpracy z Klientami
 
Wymagania:
  • Minimum trzyletnie doświadczenie w sprzedaży korporacyjnej
  • Znajomość rynku detalicznego w Polsce
  • Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, telekomunikacji bądź IT
  • Umiejętność budowania relacji z Klientami i Współpracownikami
  • Umiejętność przygotowywania i prezentacji kompleksowej oferty
  • Kreatywność, przedsiębiorczość i inicjatywa
  • Umiejętność koordynacji i monitoringu procesów
  • Silna motywacja do pracy z nastawieniem na osiąganie sukcesów zawodowych
  • Komunikatywność
  • Podstawy zarządzania projektami
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość obsługi programów pakietu MS Office
 
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system motywacyjny
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Pracę w przyjaznym, profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia w zakresie rynku kart płatniczych we współpracy z największymi sieciami detalicznymi działającymi na rynku polskim
  • Możliwość realizacji własnych ambicji zawodowych oraz rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie  CV na adres rekrutacja(at)eservice.com.pl w temacie wpisując „Key Account Manager”. Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

 

APLIKUJ