Odświeżenie marki sygnalizuje przejście od rodziny marek do ujednoliconej, globalnej tożsamości
ATLANTA – 19 maja 2025 r. – Global Payments Inc. (NYSE: GPN), wiodący światowy dostawca technologii płatniczych i rozwiązań programowych, wprowadził zaktualizowaną identyfikację wizualną i logo, które charakteryzują się odważniejszym i jaśniejszym wyglądem.
Ta ewolucja marki oznacza nową erę w Global Payments, w której jej oferty i rozwiązania będą wprowadzane na rynek pod wspólną marką, odzwierciedlając bardziej ukierunkowaną i udoskonaloną strategię firmy, która promuje transparentność dotyczącą tego, kim jest firma i co robi na rynku: zapewnia innowacyjne rozwiązania umożliwiające handel firmom na całym świecie.
Global Payments wprowadza również nowe hasło – Already on it. – które odzwierciedla skupienie na przewidywaniu potrzeb klientów w celu dostarczania sprzedawcom na całym świecie wiodących rozwiązań rynkowych wspierających ich biznes i ułatwiających handel.
„Nasz nowy wygląd odzwierciedla istotę naszej transformacji biznesowej, która po ujednoliceniu modelu operacyjnego na całym świecie, pozwoli nam wejść na rynek jako jedna firma - pod wspólną marką” – powiedział Cameron Bready, dyrektor generalny Global Payments. „Jesteśmy niesamowicie dumni z pracy, którą wykonaliśmy, aby zmieniając się w bardziej skoncentrowany, zwinny biznes oferujący innowacyjne rozwiązania i wyjątkową obsługę, zapewnić naszej firmie sukces i realizować nasze nowe hasło: Already on it”.
Nowa marka została zaprezentowana w związku z wydaniem Genius, nowej platformy POS firmy, która łączy produkty Global Payments POS w kompleksowe, intuicyjne i wysoce konfigurowalne rozwiązanie płatnicze. Nowe logo składa się z łuku i punktu – ping nad literą „g”. Elementy te symbolizują pęd do przodu i precyzję Global Payments. Opiera się na kapitale poprzedniej wersji logo, jednocześnie wprowadzając rozwiniętą, ujednoliconą estetykę, która odzwierciedla transformację firmy.
Aby zobaczyć odświeżony wygląd marki, obejrzyj ten film.
* * *
eService jest spółką należącą do Global Payments Inc. (NYSE: GPN) i PKO Banku Polskiego.
Global Payments jest wiodącą firmą technologii płatniczych, dostarczającą innowacyjne oprogramowanie i usługi klientom na całym świecie. Nasze technologie, usługi i doświadczenie członków zespołu pozwalają nam oferować szeroki zakres rozwiązań, które umożliwiają naszym klientom wydajniejsze prowadzenie działalności w różnych kanałach sprzedaży.
Global Payments, z siedzibą w Atlancie w stanie Georgia, zatrudnia około 27 000 pracowników na całym świecie, jest spółką z listy Fortune 500® i członkiem S&P 500. Prowadzi działalność o globalnym zasięgu obejmującym Amerykę Północną, Europę, Azję i Pacyfik oraz Amerykę Łacińską.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Global Payments Inc. (NYSE: GPN) odwiedź stronę www.globalpayments.com oraz obserwuj Global Payments na platformach X (@globalpayinc) – poprzednio Twitter, Linkedin oraz Facebook.