eService Orłem tygodnika „Wprost” 2016

eService, największy agent rozliczeniowych w Polsce, zdobył prestiżowy tytuł Orła tygodnika „Wprost” 2016 w kategorii „Firma z największym średnim zyskiem netto w latach 2012-2014”.

Orły Wprost to nagrody dla firm, które wnoszą szczególny wkład w rozwój gospodarki, regionu oraz kraju. Tytuł ten jest nawiązaniem do wyjątkowego wyróżnienia, które otrzymał wydawca „Wprost” Michał Maciej Lisiecki, od Instytutu im. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego za to, iż w codziennej działalności dowiódł, że prowadząc biznes również można być patriotą i działać na rzecz Polski. Symbolem wyróżnienia stało się godło Państwa Polskiego – wizerunek Orła Białego.

Dla eService jest to już kolejny otrzymany prestiżowy tytuł, który jest docenieniem konsekwentnego dążenia do celu oraz pozycji, którą udało się osiągnąć na rynku.

Tytuł Orła Wprost jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Naszym celem jest popularyzacja płatności bezgotówkowych w Polsce, a każda otrzymana nagroda utwierdza nas w przekonaniu,  że nam się udaje i inni doceniają naszą pracę. Stale obserwujemy zmieniający się rynek, dostosowując prowadzoną działalność do nowych trendów. – komentuje Marek Paradowski, prezes eService.

eService od lat nieprzerwanie się rozwija oraz wdraża nowe pomysły na rynek agentów rozliczeniowych. Udział Spółki w polskim rynku transakcji kartowych wynosi blisko 40 proc. Przetworzone w 2015 r. około 1 miliarda transakcji elektronicznych plasuje eService na pierwszym miejscu wśród agentów rozliczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2014 roku Spółka jest obecna w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech, a od 2015 również na Gibraltarze.